مکمل بنزین
گوناگونخبر

فراخوان میتسوبیشی اوتلندر اسپرت به دلیل وجود مشکل در گیربکس!

مشکلات مختلف و بسیار فراوان گیربکس‌های مدل اوتلندر اسپرت خودروهای میتسوبیشی موجب شده است که این کمپانی؛ 45731 دستگاه از خودروهای خود را در ایالات‌متحده آمریکا فراخوان کند.

براساس گزارشات منتشر شده اداره ملی ایمنی و ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده؛ مشکل گیربکس خودروی اوتلندر اسپرت می‌تواند ناشی از درست جا نرفتن یکی از شلنگ‌های متصل شده به گیربکس در هنگام مونتاژ باشد. این موضوع باعث شده است که گیربکس در انتقال قدرت موتور به چرخ‌ها ضعیف عمل کند و موجب افزایش خطر آتش‌سوزی در اوتلندر شود.

2015_Blue_Outlander_Sport__11

میتسوبیشی‌های مذکور از 25 ژوئن 2014 تا 25 نوامبر 2015 با یک موتور 2 لیتری و گیربکس CVT تولید شده‌اند که ظاهرا در این فراخوان فقط مدل‌های 2015 نیاز به بازدید و تعمیر مجدد خواهند داشت.

صاحبان مدل‌های دیگر اوتلندر که از یک موتور 2.4 لیتری به همراه گیربکس دستی 5 سرعته استفاده می‌کنند نباید نگران این موضوع باشند؛ اما برای اطمینان بیشتر لازم است که به نمایندگی‌های میتسوبیشی مراجعه کرده و خودروی خود را چک کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا