مکمل بنزین
گوناگونخبر

سیتروئن دو خودروی کانسپت جدید به پاریس می‌آورد!

سیتروئن حضور خود را در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ با نمایش CXperience، خودرو جدید C3 و تکنولوژی‌های جدید اعلام کرده است؛ محصولات این کارخانه فرانسوی در ماه قبل به طور رسمی رونمایی شد و حالا فرصتی استثنایی برای سیتروئن است که محصولات را برای عموم در این نمایشگاه بین‌المللی به نمایش بگذارد.

2016-citroen-cxperience-concept-3

خودروی CXperience دارای فضای داخلی بزرگ، به طول ۵ متر است که خودروی پلاگین هیبریدی به شمارمی‌آید. کنفرانس مطبوعاتی سیتروئن ۲۹ سپتامبر در سالن شماره یک شروع می‌شود که گفته شده کانسپت این خودرو برای ورود این کارخانه به خودروهای اسپرت است.

2016-citroen-cxperience-concept-5

مدل دیگر این کارخانه از C4 Cactus الهام گرفته، نسل جدید C3 است که در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش گذاشته می‌شود. این سوپرمینی دارای ترکیب رنگ‌های مختلف بدنه، طراحی داخلی چهار نوع، جهت‌یاب ماهواره سه بعدی برای ترافیک، سیستم هشدار خواب آلودگی راننده و دیگر گجت‌های کاربردی است که جزئیات آنها در کنفرانس خبری نمایشگاه اعلام می‌شود.

2017-citroen-c3-1

هم چنین این کارخانه گجت‌های مختلفی را که در مدل‌های جدید E-Mehari، C4 Picasso و SpaceTourer کار گذاشته را در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش خواهد گذاشت.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا