مکمل بنزین
گوناگونخبر

آلپینا در تدارک یک شاهکار از بی‌ام‌و سری 5 جدید

طرفداران محصولات بی‌ام‌و به‌طور حتم با شریک وفادار این شرکت در زمینه تیونینگ، یعنی آلپینا، آشنا هستند. گروهی که به ظرافت و هنرمندی در خلق محصولاتی ارتقاء یافته، خاص و کاملا مستقل شهرت دارد. باتوجه به اینکه این شرکت در انتخاب خودرو برای پیاده سازی برنامه تیونینگ خود بسیار حساس بوده و معمولا مدل نهایی با قیمت بالا و همینطور محدودیت در تعداد تولید همراه می‌شود، خیلی از افراد شانس بهره‌مندی از آن را نخواهند داشت. البته با این وجود بسیاری از افراد در سراسر دنیا علاقه‌مندی شدیدی به آلپینا و محصولات مبتنی بر مدل‌های ویژه بی‌ام‌و را دارند و هروقت خبری از یک مدل جدید می‌شود، باجدیت بالا آن‌را دنبال می‌کنند.

bmw1

همانطورکه می‌دانید مدتی قبل بی‌ام‌و به‌طور رسمی سری 5 جدید را معرفی کرد. بنابراین اگر جزء طرفداران این سری جدید هستید و تغییرات آن باب میل شما قرار گرفته، باید گفت شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهد شرکت آلپینا نسخه مخصوص به خودش را برای سری 5 جدید تدارک دیده است. طبق روال همیشگی، خبرنگاران همیشه در صحنه، تصاویر مخفی را از مراحل تست یک بی‌ام‌و سری 5 جدید ثبت کرده‌اند که باوجود استتار پوششی، می‌توان برخی جزئیات، مثل رینگ‌های معروف آلپینا در چرخ‌های عقب را در آن مشاهده کرد.

bmw4

این تصاویر در پیست نوربرگ رینگ بدست آمده و براساس گزارش‌های همراه آن، به نسخه بنزینی سری 5 آلپینا با عنوان B5 مرتبط می‌شود. البته پیش از این شایعاتی درباره ارائه نسخه دیزلی این خودرو با عنوان D5 هم وجود داشت که قرار است به صورت محدود در برخی از کشورهای اروپایی عرضه شود. این نسخه از سری 5 برای افرادی ایده‌آل محسوب می‌شود که قصد دارند مدلی در حدو اندازه‌های نسخه M5 را در اختیار داشته باشند اما با این تفاوت که دیگر خبری از ویژگی‌های اسپرت و قابلیت‌های مسابقه‌ای سطح بالا در آن نباشد.

bmw3

از آنجائیکه آلپینا عادت ندارد برای محصولات ارتقاء یافته خود از محدود کننده الکترونیکی سرعت استفاده کند، پیش‌بینی می‌شود B5 در یک مسیر مستقیم بسیار سریعتر از دیگر مدل‌ها ظاهر شده و سرعت نهایی آن به بالاتر از 320 کیلومتر برساعت برسد. البته آنطورکه گفته می‌شود، بی‌ام‌و ابتدا نسخه M5 را روانه بازار می‌کند و بعد از رسیدن به تعداد فروش برنامه‌ریزی شده، به این نسخه آلپینا اجازه ورود به میدان را می‌دهد، بنابراین تا قبل از سال 2018 میلادی، خبری از حضور B5 یا D5 در خیابان‌ها نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا