مکمل بنزین
گوناگونخبر

عاقبت پارک خودرو جلوی درب محل تخلیه زباله!

امروزه پارک کردن خودرو، مخصوصا در مناطق پرجمعیت و شلوغ، به یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان خودرو تبدیل شده است. به همین دلیل بعضا دیده می‌شود که افراد به خاطر عجله در کار و یا حتی حواس‌پرتی، به محلی که خودرو را در آنجا پارک می‌کنند، توجهی ندارند! یعنی بدون اینکه موضوع مزاحمت برای دیگران را درنظر بگیرند، فقط به انجام شدن کار خود فکر می‌کنند. مثلا پارک کردن روی پل در مقابل پارکینگ، دوبله پارک کردن برای مدت طولانی، مسدود کردن عبور دیگر خودروهای در پارک و مواردی از این دست زیاد اتفاق می‌افتند که امکان دارد نتیجه کار با دلخوری و دعوا و مرافعه همراه شود. اما از آنجائیکه کشور چین در خیلی موارد، از نحوه بروز تصادفات گرفته تا کپی کاری در تولید خودرو، با بقیه مناطق دنیا کمی متفاوت است، این‌بار در نحوه برخورد با مزاحمت توسط خودرو پارک شده نیز متفاوت ظاهر شده است!

do-not-fool-7-660x435

مرد چینی که قرار ملاقاتی را با دوستان خود در یکی از رستوران‌های شهر پرجمعیت و شلوغ ژنگژو داشت، به دلیل عجله و نبود جای کافی، مجبور می‌شود تا خودروی خود را در مقابل درب محل تخلیه زباله پارک کند. در واقع این فرد چون نتوانست جای پارک پیدا کند به محوطه پشتی رستوران رفته و بدون اینکه به اطراف دقت کند، خودروی خود که مدل زوتی Damai X5 بود (کپی شده از روی فولکس واگن تیگوآن!) را در محل ورود و خروج خودروهای حمل زباله پارک می‌کند. وی که در رستوران مشغول صرف شام با دوستان خود بود، به هیچ عنوان از اتفاقی که بیرون در حال افتادن بود، خبر نداشت.

do-not-fool-3-660x436

وقتی خودروی حمل زباله برای تخلیه به محل مورد نظر مراجعه کرد، به دلیل مزاحمت ایجاد شده توسط این خودروی شاسی بلند، نتوانست به داخل آنجا وارد شود و بار زباله را تخلیه کند. حتی بعد از تماس با پلیس برای تعیین تکلیف مشکل پیش آمده، نتوانستند صاحب خودرو را پیدا کنند. از طرفی امکان حرکت دادن و جابه‌جایی خودرو به اطراف هم وجود نداشت. بعد از اینکه حسابی در کار مامورین شهرداری اختلال ایجاد شد، آنها تصمیم گرفتند تا درس خوبی به صاحب خودرو بدهند تا دفعه بعد هنگام پارک کردن، بیشتر حواسش را جمع کند.

do-not-fool-5-660x441

مامور شهرداری و مسئول جابه‌جایی زباله‌ها، تمامی بار و محتوای چندش‌آور از زباله را در اطراف خودروی زوتی تخلیه کردند. حجم و ارتفاع ایجاد شده از این زباله‌ها به قدری زیاد بود که هیچ راه خروجی برای مالک خودرو باقی نمانده بود. البته ماموران شهرداری کمی انصاف به خرج دادند و از تخلیه زباله برروی خودرو صرف‌نظر کردند! بعد از اینکه مالک خودرو به محل پارک بازگشت، با دیدن این صحنه شوکه شد و همین منجر به ایجاد درگیری بین وی و مامور شهرداری گردید. با مداخله پلیس، این فرد مقصر شناخته شد و علاوه‌بر جریمه شدن مجبور به پرداخت 1400 یوآن (220 دلار) برای اجاره چرتقیل و تمیز کردن محوطه شد. شاید اگر این فرد حتی شماره تماس خود را در پشت شیشه و روی داشبورد خودرو قرار می‌داد، این ماجرای چندش‌آور پیش نمی‌آمد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا