مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو داستر و ساندرو RS، آماده برای جنگ در آینده

هرسال نمایشگاه‌های مختلفی در دنیا برگزار می‌شود که خودروسازان محصولات آینده خود را در آن به‌نمایش می‌گذارند. برزیل و شهر سائوپائولو در حال برگزاری یک نمایشگاه بین‌المللی خودرو است که رنو با ۲ محصول آینده خود به آنجا رفته است. مدل کانسپت ساندرو RS گرند پریکس یکی از این خودروها بوده است که تغییرات زیادی نسبت به‌گذشته داشته است. در کنار ساندرو، رنو یک کانسپت دیگر با نام اکستریم را قرار داده که به آینده داستر مربوط می‌شود.

ساندرو گرند پریکس با پیشرانه ۲ لیتری همانند قبل خواهد بود که قدرت آن به ۱۵۰ اسب‌بخار افزایش پیدا کرده است. این خودرو که بسیار اسپورت‌تر شده در برزیل به‌عنوان اولین بازار به‌فروش گذاشته می‌شود. بازی با رنگ ها باعث زیبا‌تر شدن این مدل شده است و رنگ مشکی با خطوط طلایی، توجه مارا بسیار به‌خود جلب نمود. تریم داخلی نیز همانند خارج خودرو ۲ رنگ طلایی و مشکی دارد که واقعا جذابیت ساندرو را بهبود بخشیده است.

2016-renault-duster-extreme-concept-5

رنو داستر اکستریم در نمای کلی مانند گذشته است که فقط یک کیت بدنه به آن افزوده شده است. تغییرات ظاهری این مدل شامل تایرهای بزرگ ویژه آفرود، سیستم تعلیق جدید، و چراغ‌های سقفی است. موتور خودرو نیز به‌راحتی در شرایط آبی نیز می‌تواند حرکت کند.

به سوپر گروه رنو داستر ملحق شوید

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا