مکمل بنزین
گوناگونخبر

با استفاده از گوگل Home، راحت‌تر با خودروی هیوندای خود حرف بزنید!

خودروسازان در این چند سال اخیر علاوه‌بر مجهز کردن محصولات خود به امکانات ایمنی و رفاهی بسیار مطلوب، به نوعی هم سعی کرده‌اند تا مدیریت خودرو را برای مالکان آن ساده‌تر از قبل کنند. به همین جهت استفاده از دستورات صوتی قابل فهم برای خودرو را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات مهمی را در این زمینه در پیش گرفته‌اند. این سیستم نیز با گذشت زمان دچار تغییرات مثبتی شده و حالا به نظر می‌رسد ارتباط بین راننده و خودرو بسیار صمیمی‌تر از قبل شده است. در این راستا، کمپانی هیوندای اخیرا به استفاده از فناوری پیشرفته‌تر فرمانبری صوتی در محصولاتش اشاره کرده که به صورت یک همکاری سطح بالا توسط دستیار صوتی گوگل اتفاق می‌افتد.

home_speaker_grp_fabric_uncropped_simplified_v2

درواقع در این همکاری، یک ادغام مشترک بین گوگل Assistant و تعدادی از محصولات مطرح هیوندای که قابلیت پشتیبانی از دستورات صوتی را دارند، ایجاد شده و باعث کاربردی‌تر شدن این فرآیند نسبت به قبل شده است. این قابلیت جدید که قرار است به صورت پیش نمایش در نمایشگاه CES 2017 به معرض دید عموم قرار گیرد، باعث اتصال یکپارچه خودروهای هیوندای به سیستم گوگل Home می‌شود.برای برقراری اتصال از سیستم هوشمند Blue Link هیوندای استفاده می‌شود و به راننده امکان صدور دستوراتی برای یافتن یک مکان یا تنظیم دمای داخلی خودرو را می‌دهد.

hyundai-ioniq-electric-and-google-home

درواقع راننده با استفاده از اسپیکرهای مخصوص گوگل Home که در خانه یا محل کار قرار گرفته، و براساس یکسری قواعد دستوری مشخص، از گوگل می‌خواهد تا آدرس یک مکان مشخص را به سیستم ناوبری خودرو ارسال کند و یا اینکه دستور می‌دهد تا خودروی سانتافه او روشن شده و دمای داخل آن برروی 28 درجه سانتی‌گراد تنظیم شود. در این حالت بابررسی حساب Blue Link کاربر، پاسخ به سرعت به خودرو ارسال می‌شود. مدیر بخش برنامه‌ریزی کسب و کار دیجیتال شرکت هیوندای اعتقاد دارد که با پیاده سازی چنین سیستمی، می‌توان امید داشت که در آینده دستورالعمل‌های متنوع و کاربردی‌تری، همچون مدیریت شارژ خودروهای برقی را پیاده سازی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا