مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی اوروس در کشور دانمارک دیده شد!

هفته گذشته تصاویر جاسوسی از پروتوتایپ شاسی‌بلندی که حدس زده می‌شود متعلق به لامبورگینی اوروس باشد، منتشر شد؛ این تصاویر نمونه‌ای‌ از لامبورگینی اوروس در حال آزمایش رانندگی را در جاده‌های دانمارک نشان می‌داد. تصویر بالا از وب‌سایت محلی دانمارکی Pro-Street بدست آمده است. لازم به ذکر است که بگوییم برای اولین بار، لامبورگینی کانسپت اصلی اوروس را سال ۲۰۱۲ به دنیا معرفی کرد.

Lamborghini Urus production -3 (1)

در این تصویر طراحی چراغ‌های عقب، ستون‌های C، شیب سقف از جلو به عقب و طراحی عقب خودرو کاملا در تطابق با کانسپت لامبورگینی اوروس است. به علاوه پنجره‌های کناری با اینکه مقداری بزرگتر از کانسپت اوروس هستند ولی طراحی مشابهی دارند و در آخر باید گفت طراحی جای‌گیری چرخ‌ها در این تصویر با کانسپت اوروس مو نمی‌زند.

Lamborghini Urus production -1 (1)

شاید یکی از تفاوت‌های اصلی این پروتوتایپ با کانسپت لامبورگینی اوروس در سپر عقب است. به علاوه در کانسپت لامبورگینی چهار عدد اگزوز تعبیه شده بود که در این تصویر تنها در طرف راننده جای دو اگزوز را نشان می‌دهد. اما کارشناسان حدس می‌زنند که به احتمال زیاد خودروی موجود در این تصویر همان کانسپت لامبورگینی اوروس است. هفته پیش منابع خبری تاییدیه شروع تولید اولیه اوروس در اردیبهشت ماه سال آینده را منتشر کرده بودند و حدس زده‌اند که لامبورگینی این شاسی‌بلند را در نمایشگاه خودروی شانگهای در ماه مذکور رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود رقبای این خودرو در بازار، پورشه کاین توربو S و بنتلی بنتیگا باشند. برای خبرهای بیشتر از لامبورگینی اوروس همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا