مکمل بنزین
خبر

بیوک تمامی بازدیدکنندگان را با TourX به خود جذب می‌کند

اگر نگاهی به بیرون بیندازیم، شاهد مدل‌های مختلفی از فولکس واگن در این ابعاد خواهیم بود و بیوک نیز می‌خواهد این حجم بالا از مشتریان را به خود جذب کند. او قصد دارد این کار را با عرضه TourX انجام دهد. خودرویی با ابعاد متوسط که کارایی یک خودروی سواری را با کارامدی یک خودرو SUV ترکیب می‌کند.
داگ اوستروف، یکی از مدیران بازرگانی بیوک، توضیح داد: این خودرو فقط یک خودرو برای افراد ماجراجو نیست بلکه خلا میان محصولات این کمپانی را نیز پر می‌کند. به نظر می‌رسد TourX خودرویی است برای افرادی که به قصد خرید یک کراسور می‌آیند و Encore برای آن‌ها گزینه کوچکی است و Enclave هم بیش از اندازه بزرگ است. مدل Envision هم با اندازه‌ای متوسط عرضه شده اما بدلیل ارتفاع بیش از حد آن، ممکن است مشکلاتی را برای خریدار بوجود آورد. این مدل بیوک رقیبی جدی برای آئودی A4 و ولوو V60 است. دو خودروی لوکس که بیوک تمامی مشخصات آن‌ها را زیر نظر داشته است.

2018 Buick Regal TourX

طراحی عقب این خودرو به گونه‌ ایست که به راحتی می توان بارها را داخل آن قرار داد؛ برعکس مدل Envision که برای این کار نیاز به نردبان داشتید! در کنار همه این‌ها، TourX تجهیزات جانبی بسیار برای کاروان نیز دارد که سفرهای کاروانی را برای شما بسیار راحت و دلپذیر می‌کند. ممکن است به کمبود خودروهایی از این دست در خیابان‌ها پی برده باشید. خودروهایی نظیر Acura TSX و Cadillac CTS که با فروش نه‌چندان خوبی که داشتند از خیابان‌ها محو شدند. اوسفروف معتقد است این خودروها پس از گذر زمان به خوبی به فروش رفتند و دارندگان آن‌ها نیز از قابل اطمینان بودن آن‌ها بسیار راضی هستند. به نظر می‌رسد بیوک هم از داشتن مشتریانی با این عقیده بسیار خوشحال است. اما با این حال خودروهای کمی در این دسته قرار می‌گیرند. Audi A4، Volvo V60 و VW Golf مواردی از این دسته‌اند. اوستروف معتقد است TourX بسیار بهتر از مدل‌های مشابه به‌فروش خواهد رفت و این کار با ارزان‌تر عرضه کردن و کارامدتر بودن آن میسر می‌شود. درحالی که او از قیمت این خودرو صحبتی نکرد، توقع می‌رود قیمت آن چیزی حدود ولوو و آئودی باشد (بالای ۴۰۰۰۰ دلار) که قیمت بسیار بالایی است.

2018 Buick Regal TourX

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا