مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند جدید BYD تانگ در چین رونمایی شد!

برند BYD پتنت جدیدی برای طراحی تازه از شاسی‌بلند تانگ را به کار گرفت و توانست آن را خیلی زیبا طراحی کند. این برند چینی نیز در ایران توانسته با دو خودروی جدید خوب بدرخشد. تصاویر درز کرده از طراحی اولیه این شاسی‌بلند نشان می‌دهد این برند چینی تا پایان سال جاری به عنوان نمونه نیمه مفهمومی در یکی از نمایشگاه‌های خودرو به نمایش در خواهد آمد و از آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی به روی خط تولید خواهد رفت.

byd-suv-1a

در حال حاضر نسخه شاسی‌بلند BYD تانگ از فناوری‌های زیادی برخوردار است ولی طراحی زیبا و خوبی ندارد. آخرین مدل تانگ با نام تانگ ۱۰۰ (Tang 100) در بازار چین وجود دارد که مجهز به سیستم هیبریدی است و قدرت خروجی ۵۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۸۲۰ نیوتن متر دارد و می‌تواند تنها در ۴.۹ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

این شاسی‌بلند با سیستم برقی می‌تواند با یک بار شارژ ۱۰۰ کیلومتر را بپیماید که این عملکرد با اسمش در تطابق است. این خودرو در بازار چین مابین ۲۵۱۳۰۰ الی ۲۹۹۹۰۰ یوان (۳۷ هزار الی ۴۴ هزار دلار) به فروش می‌رسد.

byd-suv-2

بسیاری از کارشناسان معتقدند که نسخه جدید این شاسی‌بلند مشخصات یکسانی با مدل‌های قبلی‌اش داشته باشد ولی احتمال داشتن قدرت بیشتر نیز برایش وجود خواهد داشت. اگر نگاهی به طراحی این نسخه جدید بیندازیم، قطعا باید اعلام کنیم که این شاسی‌بلند جدید BYD تانگ بسیار زیبا‌تر است.

در واقع سال گذشته کارخانه خودروسازی BYD طراح مشهور «ولفگانگ ایگر» را به استخدام خود درآورد و این اثر جدید نشان از نتیجه و همکاری وی با این برند چینی است. این طراح برای BYD دو طرح جدید با نام‌های SongMPV و Dynasty concept را طراحی کرده است. نظر شما درباره خودروهای BYD در کشورمان چیست؟

byd-suv-3

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا