مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش تابستانی BYD S6 توسط کارمانیا منتشر شد!

خودروسازی کارمانیا با شروع تابستان شرایط جدیدی را برای عرضه اتومبیل BYD S6 ارائه کرده که به صورت پیش فروش نقدی است. این شرایط فروش ویژه تا نیمه اول تیر ماه ۹۶ معتبر خواهد بود.

قیمت خودروی BYD S6 معادل ۹۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. متقاضیان خرید این خودرو چهار گزینه پیش روی دارند. در گزینه اول می‌توانند در زمان ثبت نام ۴۹ میلیون تومان پرداخت کنند و مابقی وجه را در زمان تحویل خودرو که شهریور ماه تنظیم شده، بپردازند. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب در این گزینه ۲۲ و ۱۲ درصد است. در گزینه دوم، شرایط همانند قبلی در نظر گرفته شده و تنها تفاوت در مبلغ پیش پرداخت ۳۰ میلیون تومانی و سود مشارکت ۲۰ درصد است.

بیشتر بخوانید:

در گزینه‌های سوم و چهارم، متقاضیان در چهار مرحله خودروی BYD S6 را خریداری خواهند کرد که باید در سه مرحله اول در هر مقطع زمانی مشخص شده ۱۵ یا ۱۰ میلیون تومان پرداخت کنند. سود مشارکت و انصراف سالیانه نیز به ترتیب برابر ۱۸ و ۱۲ درصد تعیین شده است و خودروها مهر ماه ۱۳۹۶ به دست مشتریان خواهد رسید. نکته آخر درباره هزینه‌ها، مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌های قانونی است که باید خریدار جداگانه پرداخت کند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت کارمانیا یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.رمضان

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا