مکمل بنزین
شرایط فروش

ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس با گارانتی ۳۶ ماهه را اعلام کرد!

گروه صنعتی ایران خودرو بعد از استقبال فراوان هموطنان گرامی، دنا پلاس را به بازار عرضه و با توجه به کیفیت بالای این خودرو گارانتی آن را ۳ سال برابر با ۵۰ هزار کیلومتر پیمایش ارائه کرد. این شرکت پیش فروش دنا پلاس را با ۲۴ میلیون تومان از دوشنبه ۲۳ مرداد ماه شروع و تعداد محدودی از این خودرو را به بازار ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دنا پلاس مجهز به مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر با گنجایش ۱۶۴۶ سی‌سی‌ با حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر است که متصل به گیربگس دستی ۵ سرعته شده و می‌تواند شتاب خود را در ۱۳.۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی معادل ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. مصرف سوخت این خودرو در شهر ۶ لیتر و در حالت ترکیبی ۷.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

رنگ‌های دنا پلاس عرضه شده در این شرایط شامل سفید، مشکی، نقره‌ای،‌خاکستری، قرمز، آبی کبود متالیک هستند و موعد تحویل خودرو دی و بهمن ماه خواهد بود. سود مشارکت و انصراف سالانه به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است. متقاضیان خرید این خودرو جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا مردم رو چی فرض می کنند؟
    باید هر سال رو مطابق با ۳۰ هزار کیلومتر در نظر بگیرن یعنی ۳ سال یا ۹۰ هزار کیلومتر
    اگه ماشین دست یه خانوم دکتر باشه و فقط باهاش بره مطب و برگرده هم تو سه سال خیلی بیشتر از ۵۰ هزار کار میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا