مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسل جدید رنو داستر قبل از نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش درآمد!

امسال خودروسازی داچیا نسل جدیدی از داستر را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به نمایش درخواهد آورد. اما قبل از این رویداد تیزر جدیدی از این شاسی‌بلند جدید به نمایش درآمده که تنها داچیا در آن تصاویر مبهمی با چندین کلمه نشان می‌دهد. در این تیزر، خودروسازی داچیا از علاقه‌مندان به صنعت خودرو می‌خواهد که دوباره به مدل داستر فکر کنند و برای کشف نسل جدید این مدل به نمایشگاه فرانکفورت بیایند.

با وجود این که نسل جدید داستر در چندین مکان به نمایش درآمده و تا حدود زیادی اطلاعات درباره آن به بیرون درز پیدا کرده ولی هنوز رمز و رازهایی از نسل جدید داستر فاش نشده‌اند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که نسل جدید بر پایه پلتفرم نیسان قشقایی و رنو کجار پایه ریزی شده و طراحی شبیه به آن‌ها دارد. از سوی دیگر پیشرانه نسل جدید همانند نسل‌های قدیمی خواهد بود ولی به احتمال زیاد پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی جدیدی به گزینه‌های موجود داستر اضافه خواهد شد. به علاوه انتظار می‌رود یکی از نسخه‌های نسل جدید داستر گنجایش ۷ سرنشین را داشته باشد. برای خبرهای بیشتر از نسل جدید داستر همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا