مکمل بنزین
گوناگونخبر

شکستن رکورد تولید ماهانه خودرو توسط سایپا!

به تازگی معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه سایپا «مهندس قربانی» در نشست خبری اعلام کرد سایپا در مرداد ماه گذشته با ۶۲ هزار دستگاه خودرو توانسته رکورد تولید ماهانه را در ۶ سال اخیر بشکند. وی در بیانیه خود خاطر نشان کرد که این رکورد تعداد دستگاه‌های تولید شده در مرداد ماه حاصل دسترنج و زحمت همه بخش‌های تولید، شرکت‌های تامین کننده، قطعه ساز، خودروساز و همراهی بخش‌های فروش، مالی و مهندسی است.

بیشتر بخوانید:

از سوی دیگر خودروسازی سایپا تصمیم گرفته تولید خودروهای گروه X100 را کاهش بدهد و به جای آن تولید خانواده تیبا و برلیانس را افزایش دهد. به علاوه مهندس قربانی بیان کرد که صنعت خودروسازی کشور در زمان تحریم‌ها و شرایط نامناسب اقتصادی، روزهای سختی را پشت سرگذاشت ولی پرسنل سایپا توانستند با موفقیت این شرایط سخت را پشت سر بگذارند.

مسئولان سایپا در طی چند سال آتی دو سیاست افزایش تولید و طراحی و توسعه محصولات جدید را در دست کار دارند و به احتمال زیاد انتظار محصولات جدید را از این گروه خودروسازی باید داشته باشیم. نظر شما درباره کیفیت خودروهای سبک و سنگین سایپا چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    آشغال ساختن و انداختن به خلق الله و بازی کردن با جان مردم که هنر نمی خاد رکورد تولید ارابه های مرگ شکسته شد واقعا دمش گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا