مکمل بنزین
خبرداخلی

قطار گرانی به جک S3 رسید؛ 78 میلیون تومان!

قطار گرانی به محصولات چینی شرکت کرمان‌موتور رسیده و این شرکت خودروی جک S3 را گران کرده است. خودروی مذکور در ابتدا قیمتی در حدود 72 میلیون تومان داشت؛ اما پس از گذشت مدت زمانی اندک، قیمت آن به مرز 74 میلیون تومان نزدیک شد.

ولی این پایان راه نبود و کرمان‌موتور پس از اتفاقات اخیری که در بازار ارز و خودروی کشور اتفاق افتاده؛ قیمت خودروی مذکور را به 78 میلیون تومان رسانده است!

جک S3 از یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان 107 اسب‌بخار استفاده کرده و از آن به عنوان رقیبی جدی برای محصولاتی همچون هایما S5 توربو یاد می‌شود. جک S3 به امکاناتی مانند فرمان چرمی، اسپیکرهای قدرتمند 6 گانه، کروز کنترل، سیستم مولتی‌مدیای پیشرفته و… مجهز شده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. کرمان موتور بدترین شرکت از لحاظ قیمتگذاری هست.ماشینارو به گرون قیمت ترین حد ممکن عرضه میکنه و هی افزایش قیمت میده.مردم ما هم که هی میخرن.چرا کسی نیس بگه چرا گرون میکنی؟لعنت بر کرمان موتور

  2. خدا لعنت کنه باعث وبانی گرانی.
    چطور یک شب قیمت افزایس میابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا