مکمل بنزین
تماشاخانه

با لکسوس NX مدل ۲۰۱۸ آشنا شوید! (ویدئوی اختصاصی)

لکسوس برندی از شرکت ژاپنی تویوتاست که محصولات لوکس این کارخانه را تولید می‌کند و توانسته با تولید خودروهای باکیفیت از سال ۱۹۸۹ تا به امروز در جهان تبدیل به یک برند بین‌المللی شناخته شده بشود. خودروهای لکسوس نیز از حدود ۱۰ سال پیش وارد بازار ایران شده‌اند و توانسته‌اند با وجود اینکه قیمت‌های بالایی دارند، فروش خوبی در بازارمان داشته باشند. یکی از محصولات جذاب و باکیفیت لکسوس، شاسی‌بلند لکسوس NX مدل ۲۰۱۸ است.

لکسوس NX مدل ۲۰۱۸ در سه تیپ مختلف شامل NX300، NX300 F Sport و NX 300h AWD در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. از نقاط قوت این خودروی شاسی‌بلند هندلینگ بسیار خوب، ایمنی بالای خودرو و استفاده از تکنولوژیهای به‌روز است؛ به علاوه فضای بین ردیف‌های صندلی این شاسی‌بلند بسیار جادار است که باعث شده مسیرهای طولانی را برای سرنشینانش دلپذیر سازد. خودروی لکسوس NX مدل ۲۰۱۸ مجهز به پیشرانه چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ ۲.۰ لیتری به همراه دو موتور برقی متصل به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است که کارایی سوخت را اقتصادی و بهینه می‌سازد و می‌تواند قدرت خروجی معادل ۲۳۵ اسب بخار را تولید کند. این خودروی لوکس می‌تواند در ۷.۲ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند که نسبت به دیگر شاسی‌بلندهای خوب موجود در بازار جهانی چنگی به دل نمی‌زند ولی هندلینگ و تجهیزات ایمنی و علی‌الخصوص تکنولوژیهای آن یک سر و گردن از دیگر رقبا بالاتر است.

در اطراف لکسوس NX مدل ۲۰۱۸ چهار دوربین تعبیه شده که به راننده اجازه پارک و یا کنترل هر چه بهتر رانندگی ایمن را می‌دهد. به علاوه سنسورهای این خودرو قابلیت خواندن علائم راهنمایی و رانندگی هستند و می‌توانند هشدارهای لازم را به راننده بدهند. از سوی دیگر روی شیشه جلوی این شاسی‌بلند داده‌ها و اطلاعات لازم نمایش داده می‌شوند که این امر باعث می‌شود که دیگر راننده به داشبورد زیاد نگاه نکند و فقط حواسش به مسیر و جاده باشد. سیستم تهویه هوا، سقف پانارومیک، سیستم اطلاعات و سرگرمی، کنسول مرکزی با داشتن جای دو لیوان و شارژ بی‌سیم وسایل الکتریکی مانند تلفن همراه یا تبلت و …. از دیگر امکانات این خودرو هستند که می‌توانند جذابیت این خودرو را دو چندان کنند.

در حال حاضر خودروهای سری لکسوس NX در بازار ایران حدود ۳۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند و انتظار می‌رود با آمدن مدل‌های جدید این قیمت به بالای ۴۰۰ میلیون تومان نیز برسد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا بیشتر با شاسی‌بلند لکسوس NX مدل ۲۰۱۸ آشنا شوید!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا