مکمل بنزین
خبرداخلی

تعداد شرکتهای مجاز پیش‌فروش خودروهای خارجی افزایش یافتند!

به گزارش چرخان، چندی پیش واردات خودروهای خارجی و پیش‌فروش خودروهای خارجی ممنوع شده بود که به دلیل ایجاد بازارسیاه و دلالی‌های عجیب با سود 500 میلیون تومانی، وزارت صنعت و معدن با اعلام شرکتهای مجاز پیش فروش خودروهای خارجی به این ماجرا خاتمه داد.

در بین این لیست نام بعضی از شرکتهای معتبر داخلی خالی بود که طبق خبر تکمیلی که امروز از طریق دولت منتشر شد، سه شرکت دیگر نیز به شرکتهای مجاز پیش‌فروش خودرو افزوده شدند که می‌توانند طبق مجوز صادرشده خودروهای مذکور را پیش‌فروش کنند.

طبق اعلام اداره کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت ، ‌معدن و تجارت، شرکتهای ایرتویا، رامک خودرو و عظیم خودرو سه مجوز جدید برای پیش فروش خودروهای خارجی دریافت کردند.

رامک خودرو اولین شرکتی است که در لیست این اداره آمده و مجوز پیش‌فروش خودروی TIVOLI نوع XKVA ( A/T) را به تعداد هزار دستگاه خودرو دریافت نموده است که می‌تواند ثبت نام کرده و وارد نماید.

ایرتویا دیگر شرکتی است که مجوز پیش‌فروش و واردات خود را دریافت کرده است که طبق این مجوز می‌تواند تعداد 1000 دستگاه خودروی NX300H TIPE AZI MODEL AYZI 5 L (CVT) AF دو دیفرانسیل را وارد کشور نماید. این شرکت نماینده رسمی و تایید شده شرکت تویوتا در ایران است.

آخرین شرکتی که به لیست مجوزدارهای پیش‌فروش خودرو اضافه شد، شرکت عظیم خودرو است که مجوز پیش‌فروش خودروی FOTON SAUVANA نوع U20 I بدنه استیشن واگن (AC) دو دیفرانسیل ( A/T) نوع موتور 4G20 T13 ( 1981 CC) را دریافت کرده است. تعداد مجوز واردات خودرو برای عظیم خودرو، 150 دستگاه تعیین شده است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا