مکمل بنزین
خبر

شرایط فروش فوری سراتو 1600 آپشنال با 20 میلیون تومان تسهیلات اعلام شد

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین اطلاعیه فروش خود از شرایط فروش فوری یکی از خودروهای پرطرفدار خود خبر داد که طبق آن مشتریان می‌توانند با تسهیلات مناسب 20 میلیون تومانی، به صورت فوری صاحب سراتو 1600 آپشنال شوند.

در این اطلاعیه که توسط گروه خودروسازی سایپا منتشر شده است زمان آغاز این طرح 25 بهمن 96 ذکر شده است و تحویل خودرو نیز به صورت فوری انجام می‌شود. همچنین این شرکت خودروسازی به محدود بودن تعداد خودروی سراتو 1600 آپشنال تاکید کرده و به متشریانی که قصد خرید این خودرو و استفاده از تسهیلات سایپا را دارند گفته است که هر چه سریعتر اقدام به ثبت‌نام و تکمیل خرید خود کنند.

از دیگر شرایطی که برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است پرداخت اقساط به صورت 12 ماهه و 24 ماهه است که مشتری می‌تواند یا در 3 چک 4 ماهه و یا 4 چک 6 ماهه اقساط تسهیلات را در قالب چک پرداخت کند. در شرایط 24 ماهه مبلغ چک اول مشتری چیزی نزدیک به 7 میلیون تومان خواهد بود و مابقی چک‌ها حدود 6 میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شده است.

در حالت 12 ماهه نیز مشتری می‌بایست چک اول را به مبلغ 7 میلیون و 800 هزار تومان به سایپا تحویل دهد و سایر چک‌ها چیزی در حدود 7 میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود.

نرخ سود تسهیلات ارائه شده برای خرید سراتو 1600 آپشنال در حالت 24 ماهه 22 درصد و در حالت 12 ماهه 20 درصد تعیین شده و نکته آخر اینکه خودرو با گیربکس دستی و مدل 96 به مشتری تحویل می‌شود.

سراتو 1600 آپشنال

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا