مکمل بنزین
خبرداخلی

جزئیات بازگشت دوباره هاوال با همکاری گروه بهمن اعلام شد

دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در حالی در سال گذشته برگزار شد که همکاری‌های زیادی بین شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خودروساز خارجی منعقد شد و خودروسازان داخلی توانستند برندهای معتبر بین‌المللی  را برای حضور در ایران متقاعد کنند. یکی از همکاری‌های صورت گرفته بین خودروسازان داخلی و خارجی همکاری بین گروه بهمن و شرکت هاوال یکی از زیرمجموعه‌های برند معروف گریت وال بود که جزئیات این همکاری در یک نشست خبری بیان شد.

هاوال

به گزارش چرخان، با شروع روزهای کاری سال جدید، شرکت هاوال که در گذشته حضوری قدرتمند در ایران داشت، با برگزاری یک نشست خبری در مجموعه گروه بهمن، بازگشت خود را به بازار ایران اعلام کرده و جزئیات آن را به رسانه‌ها بیان نمود. این همکاری که فی‌مابین گروه بهمن و این برند شناخته شده برقرار شده است، منتج به ارائه سه محصول خاص از این برند خواهد شد که به زودی در بازار کشور عرضه می‌شوند.

طبق برنامه ریزی‌هایی که مدیران گروه بهمن دارند، سه محصول هاوال به زودی و در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و برنامه‌های بازاریابی ویژه‌ای برای فروش هر چه بیشتر و بهتر آنها در نظر گرفته است. اولین خودروی موردنظر گروه بهمن برای عرضه در بازار، خودروی H2 است که طبق برنامه‌های اعلام شده توسط مدیران آن، قرار است برنامه‌های مختلفی برای معرفی آن در کشور اجرا شود.

هاوال

پس از این خودرو، مدل‌های H9 و H6 نیز وارد بازار می‌شوند و نقطه قوت برند هاوال یعنی همان H6 که پرفروش‌ترین خودروی شاسی‌بلند بازار چین محسوب می‌شود، به بازار ایران عرضه شده تا سهم این برند از بازار خودرو کشورمان افزایش یابد.

“لی فیل” مدیر بخش خاورمیانه شرکت هاوال در پاسخ به رسانه‌ها پیرامون برنامه‌های این شرکت گفت: ما همانند سایر شرکای خودروسازان ایرانی می‌خواهیم تولیدات خودمان را در داخل ایران انجام دهیم و برای شروع کار، همانند سایر شرکت‌های خارجی با داخلی سازی 20 درصدی کار خودمان را شروع می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: ما می‌خواهیم که در ایران به صورت پایدار فعالیت کنیم و محصولاتمان را در این کشور به فروش برسانیم. ما قصد نداریم که به صورت فوری تیراژ محصولاتمان را بالا ببریم و به شریک ایرانیمان فشار وارد کنیم. قصد ما حضوری مطمئن و پایدار و به صورت برنامه‌ریزی شده است که به صورت مداوم بتوانیم حضورمان را در ایران افزایش دهیم. ما می‌خواهیم با شریک ایرانی خود رابطه نزدیکی داشته باشیم و سطح این شراکت را افزایش دهیم.

مدیر بخش خاورمیانه شرکت هاوال در ادامه گفت: برنامه‌های ما با شریک ایرانی به گونه ایست که به صورت خود به خود افزایش تولید انجام خواهد شد و نیازی نیست که به صورت عمدی این فشار به شریک ایرانی وارد شود. ما روی ایران برای یک پایلوت صادراتی حساب ویژه‌ای باز کردیم و این کشور استعداد خوبی برای تبدیل شدن به یک مرکز صادراتی برای خودروهای ما دارد.

وی در پایان افزود: برند گریت وال سابقه فعالیت در ایران را دارد و این برند توانسته بود فعالیت خوبی در ایران داشته باشد. ما برای انتخاب شریک خود بررسی‌های زیادی انجام دادیم و به نظر ما گروه بهمن بهترین شریکی بود که در ایران می‌توانستیم داشته باشیم. این شرکت جزو قطعه‌سازان بزرگ ایران هستند و مالکان آنها به خوبی به مسائل تجاری مربوط به خودرو آگاه هستند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا