مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط جدید پیش فروش محصولات شاسی‌بلند ایران‌خودرو اعلام شد (اردیبهشت 97)

تنوع محصولات ایران‌خودرو به گونه ایست که سلیقه بسیاری از مشتریان بازار را پوشش داده و برای هر قشری از جامعه محصول متناسبی را ارائه می‌دهد که یکی از سری محصولات پرطرفدار این شرکت ایرانی، سری محصولات شاسی‌بلند است که طبق اطلاعیه جدید گروه خودروسازی ایران‌خودرو با شرایط جدید به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که طرح‌های متنوعی را برای محصولات خود ارائه شده است، در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط پیش فروش محصولات شاسی‌بلند رونمایی کرد که این شرایط فروش از یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت. البته بدیهی است که پس از تکمیل ظرفیت تعیین شده در هر زمان، این شرایط فروش نیز بسته خواهد شد.

خودروهای ارائه شده در این طرح فروش عبارتند از هایما S5، هایما S7 و سوزوکی ویتارا که با موعد تحویل مختلف به مشتریان فروخته می‌شود. در ادامه به صورت جزئی به شرایط اعلام شده توسط گروه خودروسازی ایران‌خودرو می‌پردازیم:

هایما

هایما اس5 اتوماتیک توربوشارژ: اولین خودرو از این خانواده به صورت تک ودیعه‌ای و دو ودیعه‌ای به مشتریان عرضه می‌شود. در مدل تک ودیعه‌ای مشتری می‌بایست مبلغ 45 میلیون تومان به حساب این شرکت واریز نماید.

در مدل دو ودیعه‌ای مشتری می‌بایست با پرداخت 35 و 10 میلیون تومان در دو موعد اعلام شده و موعد تحویل مهر 97 نسبت به خرید این خودرو اقدام نماید.

هایما اس 7 اتوماتیک توربوشارژ: دومین خودرو از خانواده محصولات هایما ایران‌خودرو که با پیش پرداخت 50 میلیون تومانی در مدل تک ودیعه‌ای و با پیش پرداخت‌های 40 و 10 میلیون تومانی در مدل دو ودیعه‌ای قابل ثبت نام است.

سوزوکی گرند ویتارا

سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک

سومین خودروی ارائه شده از سری محصولات شاسی‌بلند بوده که با پیش پرداخت 74 میلیون تومانی در مدل تک ودیعه‌ای قابل ثبت نام است. در مدل دو ودیعه‌ای نیز مشتری می‌تواند با پرداخت 64 و 10 میلیون تومان در زمان‌های اعلام شده، نسبت به ثبت نام در طرح پیش فروش سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک اقدام نماید.

موعد تحویل در مورد این خودرو نیز مهر و آبان 97 اعلام شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با این که تحریم هستیم ماشین چینی میارن از ده تومان پیش پرداخت میدن و سود زیاد نمیگیرن باز قیمتای ایران خودرو سر به فلک کشیده

  2. حالا ببین اگر ماشینهای چینی نبودن ایران خودرو چه بلایی سر مردم میاورد.حتما پژو را یکصد میلیون میفروخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا