مکمل بنزین
شرایط فروش

آخرین قیمت و شرایط فروش محصولات شرکت دیارخودرو (اردیبهشت 97)

به گزارش چرخان، کارخانه دیارخودرو در شهرستان گلپایگان از استان اصفهان و در فاصله ۳۸۰ کیلومتری جنوب غربی تهران واقع است. این کارخانه بزرگترین واحد صنعتی و تولید خودرو در شهرستان بوده و اولین خودروسازی در مقیاس انبوه در استان اصفهان است. کارخانه در زمینی به مساحت 14 هکتار همراه با آخرین تکنولوژی خط تولید مکانیزه احداث شده‌است.

علاوه بر سالن‌ها و ساختمان‌های احداث شده، کارخانه دیار بیش از 3300 متر مربع سالن در زمینی بالغ بر 20 هزار متر مربع در مناطق مختلف صنعتی شهرستان گلپایگان با عناوین صنایع تولید خودرو و انبار قطعات خودرو در تملک خود دارد.

در ادامه به لیست قیمت محصولات قابل عرضه شرکت دیارخودرو می‌پردازیم:

سابرینا هاچ بک بنزینی

اولین خودروی قابل عرضه در سال 97 این شرکت سابرینا هاچ بک بنزینی است که با قیمت 56 میلیون و 800 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو با تیپ 3 و به صورت 3 روزه به مشتریان تحویل داده می‌شود. همچنین از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این خودرو مونتاژ داخل بودن آن است که با مدل 1397 به مشتریان فروخته می‌شود.

سابرینا دیارخودرو

همچنین این شرکت برای خریداران این خودرو شرایط خرید نقد و اقساط را نیز فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند با حداقل نقدینگی 6 میلیون و 800 هزار تومان و تسهیلات 50 میلیون تومانی این خودرو را خریداری کنند.

نرخ بهره تسهیلات ارائه شده در این طرح فروش نقد و اقساطی 18 درصد بوده و در اقساط 24 تا 60 ماهه قابل عرضه خواهد بود.

وینگل 5 دوکابین تک دیفرانسیل

دومین خودروی قابل عرضه توسط شرکت دیارخودرو وینگل 5 دوکابین تک دیفرانسیل است که با قیمت 69 میلیون و 800 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. تحویل این خودرو به صورت 30 روزه بوده و با مدل 97 تحویل مشتریان می‌شود. تیپ عرضه شده در این طرح فروش DC2WD است که با مونتاژ داخل کشور بوده و از نواع وارداتی نیست.

وینگل دیارخودرو

همچنین دیارخودرو برای فروش نقد و اقساط این محصول نیز شرایط خوبی را فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند با حداقل نقدینگی 9 میلیون و 800 هزار تومان و تسهیلات 60 میلیون تومانی به مشتریان فروخته می‌شود. نرخ تسهیلات ارائه شده 18 درصد بوده و مدت زمان اقساط نیز از 24 تا 60 ماه قابل انتخاب توسط مشتری است.

ون فوتون 1+13

سومین و آخرین خودروی عرضه شده توسط دیارخودرو ون فوتون 1+13 است که با قیمت 99 میلیون تومان به مشتریان فروخته می‌شود. این خودرو از نوع وارداتی بوده و بر خلاف دو محصول قبلی در ایران مونتاژ نمی‌شود. این خودرو با مدل 2014 به بازا عرضه می‌شود و موعد تحویل آن نیز فوری قید شده است.

ون دیارخودرو

شرایط فروش نقد و اقساط این خودرو نیز با حداقل نقدینگی 39 میلیون تومان قابل فروش بوده و تسهیلات 60 میلیون تومانی برای این خودرو در نظر گرفته شده است. نرخ سود تسهیلات این خودرو نیز همانند دو خودرو قبلی 18 درصد بوده و در اقساط 24 تا 60 ماهه به مشتریان عرضه می‌شود.

از دیگر نکات موجود در شرایط فروش نقد و اقساط خودروهای مذکور این است که تمامی هزینه‌های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث سال اول این خودروها بر عهده دیارخودرو بوده و صرفا هزینه بیمه بدنه از مشتری اخذ می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اگه اموالتون رو جونتون اعصابتون رو دوست دارید ماشین از لیزینگی ها نگیرید.داغ دیده ام که میگم.دودمانتون رو به باد میدن.

  2. من یک ویگل می خواهم ثبت‌نام کنم کی وکجا کسی هست که منو راهنمایی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا