مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات سایپا اعلام شد (تابستان 97)

پس از حواشی زیادی که برای عدم عرضه خودروهای داخلی در بهار 97 ایجاد شد و حتی پای مجلسی‌ها نیز به این موضوع باز شد، خودروسازان نیز از تیرماه شروع به عرضه گسترده محصولاتشان نمودند که سهم سایپا در این بین 100 هزار خودرو بود و شرایط متنوعی را برای محصولاتش ارائه نمود. این شرکت در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش تابستانه محصولاتش رونمایی کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که از جمله شرکت‌های فعال در زمینه عرضه محصولات در ماه جاری بوده است، در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط جدید فروش نقد و اقساط خودروهایش خبر داد که مشتریان می‌توانند با نقدینگی متفاوت اقدام به خرید خودرو نمایند.

این طرح فروش محدود بوده و با ظرفیت مشخص شده به مشتریان عرضه می‌شود و از امروز قابل سفارش خواهد بود. مشتریان برای خرید این خودروها می‌توانند به نمایندگی‌های سایپا در سرتاسر کشور مراجعه نمایند و اولویت با افرادی است که پیش پرداخت لازم را در اسرع وقت پرداخت نمایند.

الف: شرایط فروش نقدی محصولات سایپا

اولین خودروی عرضه شده در این طرح تیبا بنزین سوز است که با قیمت جدید 27 میلیون و 507 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. دومین خودروی این طرح نیز تیبا 2 با رینگ فولادی است که با قیمت 30 میلیون و 121 هزار تومان قابل سفارش بوده که موعد تحویل هر دو خودرو 30 روز پس از پذیرش خواهد بود.

ب: شرایط فروش پیش فاکتور

اولین خودرو این طرح آریو اتوماتیک بوده که با قیمت قطعی 62 میلیون و 746 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

دومین خودرو این طرح سایپا 151 بوده که با قیمت 23 میلیون و 400 هزار تومان توسط مشتریان قابل سفارش خواهد بود.

سومین خودرو این طرح تیبا بنزین سوز بوده که با قیمت 27 میلیون و 507 هزار تومان آماده ثبت سفارش توسط مشتریان است.

چهارمین خودرو این طرح تیبا 2 رینگ فولادی بوده که با قیمت 30 میلیون و 121 هزار تومان آماده ثبت سفارش خواهد بود.

موعد تحویل این خودروها نیز 30 روز پس از پذیرش عنوان شده است. پرداخت وجوه نیز از طریق حواله، دستگاه پوز و درگاه‌های پرداخت خواهد بود. مهلت پرداخت نیز 24 ساعت پس از زمان صدور حواله خواهد بود.

آریوفروش اقساطی آریو:

تسهیلات در نظر گرفته شده برای آریو 30 میلیون تومان بوده و طی 6 چک 4 ماهه از مشتری اخذ می‌شود. مبلغ چک اول 7 میلیون و 93 هزار تومان و الباقی چک‌ها با مبلغ 6 میلیون و 359 هزار تومان خواهد بود.

پیش فروش مشارکت در تولید چانگان CS35:

پیش پرداخت لازم برای این خودرو 37 میلیون تومان و سود مشارکت نیز 15 درصد قید شده است. سود انصراف نیز 12 و موعد تحویل مهر و آبان سال جاری قید شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام من چک ۲۰ میلیون دارم برج ۷ امسال است میخواهم ساینا بردارم لطفا مابقی اقساطی راهنمایی کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا