مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین طرح فروش فیروزه‌ای ایران‌خودرو با سود 20 درصد (شهریور 97)

طرح فروش فیروزه‌ای ایران‌خودرو یکی دیگر از طرح‌هایی است که در یک سال اخیر با عناوین و شرایط مختلف به مشتریان عرضه شده و شاید بهترین شرایط این طرح در فروردین ماه سال جاری ارائه شد. این طرح فروش که بدون ذکر نام خودرو به مشتریان عرضه می‌شود، با موعد تحویل طولانی مدت و با سود بالاتر از طرح‌های پیش فروش دیگر به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در جدیدترین بخشنامه خود، جزئیات طرح فروش فیروزه‌ای خود را اعلام کرد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت نام کرده و از شرایط این طرح استفاده نمایند.

بازار خودرواین طرح فروش در حال حاضر فعال بوده و طبق ظرفیت تعیین شده برای این طرح از مشتریان ثبت نام بعمل خواهد آمد و در هر صورت نیز این شرایط در تاریخ 31 شهریورماه سال جاری ملغی خواهد شد که البته بعید است در چند روز ابتدایی طرح، ظرفیت تعیین شده به اتمام نرسد.

مشتریان در زمان صدور دعوتنامه از خودروهای قابل فروش مطلع خواهند شد و پس از انتخاب خودروی مدنظر می‌توانند نسبت به تکمیل وجه خود اقدام نمایند. همچنین آن دسته از مشتریانی که به هر دلیل قصد تمدید شرایط موجود را داشته باشند می‌توانند از این شرایط برای سال دوم بهره‌مند شوند و همچنین این وضعیت برای ایران‌خودرو نیز برقرار خواهد بود.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودروهمچنین مشتریان می‌توانند طی مدت قرارداد تا زمان صدور دعوتنامه از شرایط یکبار صلح استفاده کنند. همه مشتریان حقیقی، حقوقی و نمایندگی قادر به ثبت سفارش خواهند بود و هیچ محدودیتی برخلاف سایر شرایط فروش فعلی ایران‌خودرو برای مشتریان حقیقی و حقوقی وجود ندارد.

از دیگر شرایط طرح فروش فیروزه‌ای ایران‌خودرو می‌توان به موعد تحویل آبان تا اسفند سال آینده اشاره کرد که طبیعتا با توجه به مبلغ پرداختی هر مشتری سود قابل توجهی نصیب مشتری می‌شود.

1- مشتریان متقاضی تحویل خودرودر آبان 98 از سود 19 درصدی و سود انصراف 16 درصدی بهره‌مند خواهند شد.

2- مشتریان متقاضی تحویل خودرو در آذر تا اسفند 98 می‌توانند از سود 20 درصدی و سود انصراف 17 درصدی استفاده کنند.

پیش پرداخت لازم طرح فروش فیروزه‌ای ایران‌خودرو برای تمامی مواعید تحویل، 20 و 25 میلیون تومان تعیین شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا