مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو با تحویل 97

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که متهم ردیف اول احتکار خودرو و عدم عرضه مناسب خودرو در بازار به شمار می‌رود که حالا با ارائه یک طرح پیش فروش با موعد تحویل سال جاری، بر ادعای احتکار صحه گذاشته چرا که مسئولین این شرکت تابحال از عدم وجود قطعه برای تحویل خودروها در سال جاری سخن می‌گفتند و این طرح پیش فروش نشان از عدم وجود مشکل در بسیاری از محصولات این شرکت است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای که برای طرح‌های پیش فروش خود به مناسبت اعیاد قربان و غدیر منتشر کرده است، شرایط تحویل کوتاه مدت (6 ماه آتی) را فراهم کرده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت پیش پرداخت لازم را انجام داده و از شرایط این پیش فروش بهره‌مند شوند.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودروطبق اعلام این شرکت خودروساز، مشتریان می‌توانند از صبح فردا با مراجعه به سایت فروش این شرکت ثبت نام خود را برای 7 خودروی موجود در این طرح ثبت کنند. طبق روال معمول در این طرح پیش فروش امکان صلح منتفی است و خودرو به مشتری ثبت نام کننده تحویل داده می‌شود.

هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش بوده و مشتریانی که در 6 ماهه گذشته از این شرکت خودرو خریداری کرده باشند امکان ثبت سفارش در این طرح پیش فروش را ندارند و در صورت تخلف از این شرط، عملیات خریدشان ابطال خواهد شد.

امکان ثبت نام برای نمایندگان و مشتریان حقوقی میسر نبوده و صرفا مشتریان حقیقی قادر به ثبت سفارش خواهند بود. قیمت قطعی خودروها نیز در زمان صدور دعوتنامه به مشتری اعلام می‌شود که می‌بایست مابه‌التفاوت پیش پرداخت و مبلغ قطعی را در اسرع وقت به حساب این شرکت واریز نماید.

ایران‌خودروخودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش ایران‌خودرو

 

1- اولین خودرو وانت آریسان است که صرفا با رنگ سفید و با پیش پرداخت 26 میلیون و 700 هزار تومان قابل سفارش خواهد بود.

2- پژو 206 تیپ 2 در رنگ‌های متفاوت قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 26 میلیون و 200 هزار تومان قید شده است.

3- پژو 405 جی‌ال‌ایکس بنزینی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متال و مشکی قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 23 میلیون و 700 هزار تومان تعیین شده است.

4- رانا ال‌ایکس در رنگ‌های متفاوتی قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 28 میلیون و 500 هزار تومان قید شده است.

5- سمند ال‌ایکس سال بنزینی در رنگ‌های مختلف قابل عرضه بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن 24 میلیون و 200 هزار تومان قید شده است.

6- دنا تریم مشکی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی، سفید و آبی کبود قابل سفارش بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن 29 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

7- اچ30 کراس در رنگ‌های خاکستری، مشکی، نقره‌ای، سفید، آبی رویال، قرمز متالیک و نارنجی قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 42 میلیون تومان قید شده است.

 

نکته: سود مشارکت تمامی طرح‌ها 15 درصد بوده و سود انصراف نیز  13 درصد قید شده است. همچنین موعد تحویل خودروها از دی تا اسفند سال جاری بوده که طبق ظرفیت موجود به مشتریان عرضه خواهد شد.

شرایط پیش فروش محصولات ایران‌خودرو با سود 19 درصد و تحویل سال 98

این گروه خودروسازی در شرایط فروش دیگری برای آن دسته از متقاضیانی که تمایل به خرید بلندمدت این محصولات و دیگر تولیدات ایران‌خودرو دارند، شرایط پیش فروشی با سود مشارکت 19 درصد و سود انصراف 17 درصدی ارائه کرده است که تفاوت‌هایی با شرایط فروش موعد زمستانه این شرکت دارد.

در ادامه به شرایط اضافه شده به طرح فروش بالا اشاره می‌کنیم:

1- امکان یکبار صلح برای مشتریان فراهم شده است تا امکان معامله حواله وجود داشته باشد.

2- گفتنی است که همه خودروها با سه موعد تحویل شهریور، مهر و آبان سال آینده پیش فروش می‌شوند و هر کدام از ماه‌ها، ظرفیت محدودی دارند.

3- پژو پارس سال در رنگ‌های مختلف قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 29 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است.

4- پژو 206 تیپ 5 در رنگ‌های مختلف قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 30 میلیون و 200 هزار تومان قید شده است.

5- پژو 207 دستی در 6 رنگ قابل سفارش بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 39 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است.

6- پژو 405 بنزینی اس‌ال‌ایکس در 5 رنگ قابل عرضه بوده و پیش پرداخت لازم برای آن 25 میلیون و 300 هزار تومان قید شده است.

7- سورن ال‌ای‌ایکس که در رنگ‌های سفید، خاکستری متال، مشکی، آبی کبود و آبی رویال قابل عرضه بوده و پیش پرداخت موردنیاز برای آن 29 میلیون و 600 هزار تومان قید شده است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنده از ساعت 7 و نیم تا یک بعد از ظهر در نمایندگی بودم همزمان از طریق لپتاب اقدام به ورود به سایت کردم اما سایت بالا نمی امد و در اخر ایران خودرو امار 16000 ثبت نام موفق را داد
    اینها امار خودرو های مورد احتکار است که زیر پوشش طرح عید تا عید امارشان رد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا