مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی اوپل کورسا آماده برای تولید

اواخر هفته پیش تصاویری از پژو 208 در رسانه‌ها منتشر شد و حالا تصاویر جاسوسی از هاچبک اوپل کورسا 2020 منتشر شد و به عنوان خواهر فرانسوی سابکامپکت هاچبک مدل 208 هست. خبر خوب این هست که برای دیدن این خودرو در بازار جهانی زمانی اندک باقی مانده است.

با وجود استتار کامل، خیلی راحت می‌توان متوجه شد که این خودروی پوشیده شده اوپل کورسا F جدید که لوگوی این برند که شبیه به پژو هست را به دوش می‌کشد.بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که این مدل جدید طراحی داخلی کابین شبیه به خودروی 208 داشته باشد و به نوعی تداعی کننده خودروهای فرانسوی هست.

نسل جدید اوپل کورسا مجهز به پیشرانه 3 سیلندر 1.2 لیتری با قدرت خروجی 75، 100 یا 130 اسب بخار متصل به جعبه دنده 5 سرعته دستی هست که خریداران می‌توانند گزینه‌های بالاتر مانند 6 سرعته دستی یا 8 سرعته اتوماتیک را هم خریداری کنند. البته برای طرفداران خودروهای دیزلی پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری متصل به گیربکس 6 سرعته دستی هم تولید خواهد شد.

مسئولان اوپل تایید کرده‌اند که نسخه eCorsa یا همان نسخه برقی با خروجی صفر دی‌اکسیدکربن را هم روی خط تولید می‌فرستند و اگر این نسخه شبیه به مدل 208 الکتریکی قدرت خروجی 136 اسب بخار و حداکثر گشتاور 260 نیوتن متر دارد و می‌تواند در 8.1 ثانیه شتاب خود را از 0 به 100 برساند. به احتمال زیاد برای پیشرانه برقی ظرفیت 50 کیلووات ساعت در نظر گرفته می‌شود که با یک بار شارژ کامل می‌تواند 340 کیلومتر را بپیماید. شاید این خودرو در ماه سپتامبر سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت به نمایش درآید و چند هفته زودتر جزئیات آن به صورت آنلاین دیده خواهد شد. برای خبرهای بیشتر از این مدل و دیگر محصولات اوپل همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا