مکمل بنزین
خبرداخلی

محصولات ایران‌خودرو بازهم در صدر ستاره‌بگیران کیفیت!

اعلام لیست خودروهای با کیفیت و بی کیفیت به صورت ماهانه برای خودروسازان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از ابزارهای تبلیغاتی این شرکت‌ها محسوب می‌شود. در این لیست که خودروهای مختلف تولید داخل مورد بررسی قرار می‌گیرد، امتیازهایی بر اساس امنیت و سایر معیارها به خودروها داده می‌شود که برای چندمین بار شاهد حضور قدرتمند گروه خودروسازی ایران‌خودرو در این لیست هستیم.

به گزارش چرخان، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به صورت ماهانه اقدام به ارائه لیست خودروهای با کیفیت و بی کیفیت می‌کند، جدیدترین آمار مربوط به خردادماه را اعلام کرده که طبق روال معمول بسیاری از محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو در صدر این لیست دیده می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به پژو 2008 اشاره کرد که با 5 ستاره کیفی با کیفیت‌ترین خودروی ایران لقب گرفته است.

این گروه خودروساز که حالا محصولات با کیفیتی از برند پژو را در اختیار داشته و توانسته با استفاده از این برند فرانسوی با کیفیت به این رتبه‌های بالا دست پیدا کند، به احتمالا فراوان در سال آینده محصول جدیدش یعنی پژو 301 را در ردیف قیمتی ابتدایی به بازار عرضه خواهد کرد که عملا جا را برای بسیاری از شرکت‌های دیگر تنگ می‌کند.

از جمله تغییرات ایجاد شده در این لیست ارتقای ستاره کیفی پارس اتوماتیک تولید کارمانشاه از 2 ستاره کیفی به 3 ستاره کیفی است. از دیگر تغییرات محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو می‌توان به ارتقا یک ستاره ای پژو 207 صندوقدار از 3 به 4 اشاره نمود. قابل ذکر است که بیش از 60 درصد محصولات این شرکت خودروسازی در ردیف خودروهای دارای 3 ستاره و بالاتر از آن هستند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این گروه خودروساز [hdvhk o,nv,] که حالا محصولات با کیفیتی از برند پژو را در اختیار داشته و توانسته با استفاده از این برند فرانسوی با کیفیت به این رتبه‌های بالا دست پیدا کند، به احتمالا فراوان در سال آینده محصول جدیدش یعنی پژو 301 را در ردیف قیمتی ابتدایی به بازار عرضه خواهد کرد که عملا جا را برای بسیاری از شرکت‌های دیگر تنگ می‌کند. <>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا