مکمل بنزین
رپورتاژ

تورهای مقتدرسیر به مقاصد پرطرفدار

با نزدیک شدن به بهار و تابستان، طول روز بلندتر شده و فرصت خوبی برای برنامه‌ریزی سفر به کشورهای زیبا و پر طرفدار است. تایلند و ترکیه، دو کشوری هستند که بسیار پرطرفدار هستند. در این کشورها امکانات گردشگری خوبی برای سفرهای خانوادگی و دوستانه فراهم است.

آژانس گردشگری مقتدرسیر سال‌هاست با برنامه‌ریزی منظم، تورهای گردشگری را به این کشورها برنامه‌ریزی می‌کند. در این روزهای پایانی سال، که مشکلات مربوط به شیوع کرونا امکان سفر را از بسیاری گرفته می‌توانید به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقصدهای موجود و شرایط‌ش دقیق‌تر نگاه کنید.

تور استانبول و اقامت در هتل های رمانتیک

تور استانبول برای همه نوع سلیقه‌ای مناسب است. اگر اهل هتل‌مانی و خرید هستید و به دنبال مقصدی برای استراحت هستید و یا حتی دوست دارید جاهای تاریخی را ببینید و از معاشرت با مردم محلی در کشوری جدید لذت می برید، استانبول مقصد شماست.

در اطراف خیابان استقلال، یک هتل چهار یا پنج ستاره رزرو کنید تا دست‌رسی راحتی به مراکز خرید در خیابان استقلال و ساحل بسفور داشته باشید. به راحتی می‌توانید به سمت برج گالاتا قدم بزنید و از پل معروف و دیدنی گالاتا عبور کنید. این پل، ورودی بخشی است که به واسطه گلدن هورن بخش شمالی و جنوبی در قسمت اروپایی استانبول را به هم متصل می‌کند. بر روی گالاتا ماهی‌گیرانی را می‌بینید که به صف ایستاده‌اند. در قسمت پایین همین پل، انواع کافه‌ها و رستوران‌ها را می‌بینید که می‌توانید برای نوشیدن قهوه و یا یک وعده غذای ترکی، خود را مهمان کنید.
برای آثار تاریخی استانبول، مانند مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول، برنامه‌ریزی کنید، در سلطان احمد، وارد گلخانه پارک شوید و در میان این باغ قدیمی، عکاسی کنید.

همه ما می‌دانیم که خرید کردن بخش جدانشدنی در سفر استانبول است، در خیابان استقلال انواع برندهای معروف ترک و اروپایی را می‌بینید، می‌توانید سوغاتی‌های زیبایی بخرید. برای رفتن به مراکز خرید معروف استانبول هم حتما برنام‌ریزی کنید و مراکز خرید زیر را در لیست خود بگنجانید.

  • مال آف استانبول
  • ایستنیه پارک
  • پالادیوم
  • آستوریا
  • فروم

در کنار بسفور و پس از عبور از پل گالاتا، انواع کشتی‌های مسافربری را می‌بینید که تورهای مختلف گردشگری را بر روی بسفور و یا حتی به جزیره‌های زیبای استانبول به شما پیشنهاد می‌کنند. می‌توانید یک نوشیدنی و کمی خوراکی بخرید و همراه این کشتی‌ها به یک تور دریایی بروید. کشتی‌ها چند ساعت شما را روی بسفور می‌گردانند و دیدنی‌های زیبای استانبول را از نمایی تازه می‌بینید.
در جزیره‌های بیوک آدا و پرنس هیچ ماشینی وجود ندارد، مردم و گردشگران با درشکه یا دوچرخه رفت و آمد می‌کنند. بسیاری از رستوران‌های خوب با غذاهای دریایی تازه، در این جزیره وجود دارد، حتما ماهی کباب‌های مدیترانه را با سالاد‌های خوش‌مزه سفارش دهید.
سفر‌های گردشگری استانبول با پرواز‌های مختلف ماهان و ایران ایر تور در آژانس مقتدرسیر برنامه‌ریزی می‌شوند. گردشگران با طول پرواز حدود سه ساعت و نیم به از تهران به استانبول می‌رسند.
تمام هتل‌ها از سه ستاره گرفته تا ۵ ستاره‌های لوکس با نمای بسفور، با صبحانه برای گردشگران رزرو خواهد شد و تمام تورها دارای ترنسفر فرودگاهی نیز هستند. برای سفر به این شهر زیبا، بار سفر ببندید و چند روزی را با تورهای ۴ تا ۶ شب مقتدرسیر همراه شوید.

اگر چه در حال حاضر مرزهای ترکیه بر روی ایرانیان بسته است اما همچنان امکان باز شدن آن تا پیش از نوروز وجود دارد ممکن است مسافران بتوانند از تور استانبول نوروز 99 هم بهره‌مند شوند و این زمان را نیز برای خود به فرصتی جهت لذت بردن تبدیل کنند.

تور تایلند و سواحل درخشان

تورهای تایلند همیشه برای مسافران در وب سایت مقتدرسیر قابل رزرو هستند. این تورها به صورت متنوع به مدت 7 شب یا 14 و 20 شب به مقاصد پرطرفدار تایلند مانند بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی برنامه‌ریزی می‌شوند. گردشگران با پروازهای راحت و مستقیم ماهان به بانکوک می‌رسند و با ترنسفهای فرودگاهی که توسط آژانس مقتدرسیر هماهنگ شده به هتل خود در شهر زیبای بانکوک می‌رسند.

بانکوک مخصوص گشت و گذار و تفریح و خرید است. به باغ وحش معروف بانکوک بروید و از پارک‌های آبی معروفش غافل نشوید. بهتر است هتل را در اطراف سوخومویت رزرو کنید تا دست‌رسی راحتی به دیدنی های شهر داشته باشید.

گراند پالاس و وات پراکائو را ببنید، این مجموعه مشهورترین جاذبه‌های گردشگری شهر بانکوک هستند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری بانکوک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وات آرون ( بهترین زمان بازدید هنگام غروب آفتاب)
  • بازار چاتوچاک
  • قایق ‌سواری در طول رودخانه‌‌ی چائو فرایا
  • عکاسی از بازار شناور بانکوک
  • شهر بازی دریم ورلد

در سفر به تایلند، بهترین وقت خرید، زمانی است که در بانکوک هستید، زمان اقامت در جزیره‌ها را به خوش‌گذرانی در کنار ساحل و گرفتن ماساژ تایلندی اختصاص دهید.
به میدان سیام بروید و اطراف را بچرخید، از غذاهای خوش‌مزه تایلندی در این میدان نوش جان کنید و برای خرید به سیام پاراگون بروید. در بانکوک بسیاری از اجناس ارزان هستند اما چانه زدن را فراموش نکنید. از دیگر مراکز خرید معروف بانکوک، می‌توان به MBK و آسیا تکو را نام برد.
Asiatique ترکیبی از دو مرکز خرید محبوب است که هم مرکز خرید شیک است و هم در اطراف‌ش یک بازار شبانه برپا خواهد شد.
بهترین زمان سفر به تایلند برای تمامی شهرهای آن در روزهای پایانی سال و همچنین روزهای بهاری در عید نوروز باستانی است. پس از این تاریخ‌ها هم جشن آب فرا می‌رسد که یکی از بهترین زمان‌ها برای حضور در استانبول است. هتل‌ها با امکانات خوب و با صبحانه برای گردشگران رزرو می شوند. برای گذراندن تعطیلاتی به یادماندنی همراه مقتدرسیر تور تایلند را رزرو کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا