مکمل بنزین
گوناگونخبر

آکورا TLX، یک خودروی اسپرت کامل

TLX سریعترین، کامل‌ترین و مناسب‌ترین سدان در تاریخ 35 ساله برند آکورا است که خصوصیات جذاب زیادی دارد. Acura TLX جدید با داشتن یک ساختار بدنه تهاجمی و معماری شاسی پیشرفته در کنار موتور قدرتمند، عملکردی پویا و مناسب دارد. 2021 TLX در اوایل پاییز سال 2020 با قیمت پایه 30،000 دلار در نمایندگی‌های این برند عرضه خواهد شد و می‌توان از الان موفقیت آن را دید.

این خودرو در چند تیپ مختلف عرض می‌شود که مدل S آن از یک موتور V6 توربوشارژر 3.0 لیتری ساخت آکورا بهره می‌برد. علاوه بر این، مدل جدید TLX Type S اولین مدل Type S خواهد بود که از سیستم برقی تمام چرخ محرک بهره می‌برد. در مدل استاندارد نیز قدرت از یک موتور 2.0 لیتری DOHC با قابلیت تزریق مستقیم و توربوشارژ و VTEC تامین می‌شود که به گیربکس خودکار 10 سرعته متصل شده است. این موتور قابلیت تولید قدرت حداکثر 272 اسب بخار تا 280 اسب بخار قدرت را دارد. چیزی که مهم است سطح وسیعی از امکانات جانبی قابل انتخاب بصورت سفارشی است و رنگ‌های خاص بدنه‌ای که هیچ برندی تاکنون نداشته است.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا