مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

تغییر روند نام‌گذاری محصولات سایپا + تصاویر

به تازگی و پس از رونمایی نسخه فیس لیفت ساینا با پسوند اس و بصورت مجازی، معلوم شد که از این پس نام این خودرو با زبان انگیسی در پشت خودرو نمایان و تولید خواهد شد. چندی پیش نیز با فاش شدن برخی تصاویر از خط تولید سایپا، نام شاهین بر روی جدیدترین محصول سایپا بصورت انگلیسی بود.

اما هم اکنون تصاویری از محوطه شرکت سایپا در فضا مجازی منتشر شده که نشاندهنده ادامه دار بودن این روند در خودروهایی مانند کوئیک نیز خواهد بود. در این تصویر شاهد تعویض لوگو نام کوئیک و جایگزینی آن با زبان انگلیسی هستیم. از این پس احتمال آن وجود دارد که تمام کوئیک های تولید شده توسط سایپا، شاهد این تغییر باشند.


سالیان پیش بود که مدیران سایپا برای ارزش گذاری به زبان فارسی، برروی خودروهایی همچون ساینا، کوئیک و … نام خودرو را بصورت برچسب زبان فارسی بر روی صندوق عقب خودرو نصب کرده و نوعی با سایر محصولات دیگر ایرانی تمایز قائل شدند. اما باتوجه به روند تغییر مدیریتی سایپا، این شرکت روند قبلی را حذف کرده و بزودی شاهد نصب نام ایرانی بصورت برچسبهای انگلیسی در اکثر محصولات سایپا خواهیم بود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. نکنه فکر می کنند با این تغییر الفبا، کیفیت خودروهایشان نیز مثل خارجی ها می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا