مکمل بنزین
گوناگونخبر

Luxgen 3 سدان جدید چینی

luxgen-3-china-1-660x402

با نزدیک شدن به زمان آغاز به کار نمایشگاه پکن، خودروسازان چینی شروع به پیش‌نمایش محصولات خود کرده اند. خودروسازی Luxgen چین تصاویری از یک خودرو با رنگ آبی براق منتشر کرده است، این خودروساز این تصاویر را به خودروی جدید خود با نام Luxgen 3 نسبت داده است. قیمت این خودرو در رنج قیمت 70.000-90.000 یوان در بازار چین متغیر خواهد بود. جلوپنجره و چراغ‌های این محصول جدید دوباره نشانه‌هایی از کپی در خود دارند. چراغ‌های عقب نیز شباهت زیادی به محصولات کیا دارند. در قسمت پشتی این خودرو پیش از حد از خطوط طراحی استفاده شده که تضاد زیادی نسبت به طراحی بدنه دارند و از جذابیت Luxgen 3 کم کرده اند. با دقت به خطوط منعکس کننده نور در بدنه این خودرو می‌توان شباهت‌هایی با بدنه Suzuki Alto در آن یافت.

موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با توان ۱۳۰ اسب بخاری به عنوان قلب تپنده این خودرو در نظر گرفته شده و گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و اتومات CVT کار انتقال قدرت را انجام می‌دهند. مسئولان این شرکت چینی گفته‌اند قرار است این خودرو با یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و هیبریدی نیز عرضه شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا