مکمل بنزین
گوناگونخبر

تحویل تمامی تهدات پژو 207i سقف شیشه‌ای تا هفت روز آینده!

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تحقق اهداف تولید و تحویل خودرو، در تلاش است تا تعهدات ایجاد شده برای مشتریان خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صفر برساند. روند افزایشی تولیدات و کاهش تعهدات معوق با وجود مشکلات فراوانی از جمله تحریم‌های ظالمانه، کرونا و… خود گواهی بر این مدعا بوده و در همین راستا، یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب بازار کشورمان که همواره طیف وسیعی از متقاضیان را به سوی خود جذب کرده، خانواده محصول پژو 207i اتوماتیک سقف شیشه‌ای است. این خودرو که باتوجه به بهبودهای انجام شده توانسته تا بیشتر از محصولات دیگر در نزد مشتریان جلب توجه کند، از امکانات به نسبت مناسب بهره‌مند بوده و به همین منظور موفق گردیده تا جایگاه مناسبی را در میان مشتریان کسب کند.
این‌گونه استقبال مشتریان از پژو 207i سقف شیشه‌ای، سبب شده تا ایران خودرو ایفای هرچه سریع‌تر تعهدات و عرضه مناسب و پشت سر هم این خودرو را در طرح‌های فروش در اولویت قرار داده و تمام تلاش و توان خود را به کار برده است که طبق برنامه، حداکثر تا هفت روز آینده تمامی مشتریانی که قبلا برای این محصول ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو خود را تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است که از صبح امروز هم شرایط فروش فوق‌العاده این خودرو آغاز شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ایران خودرو و اطلاع از آخرین اخبار، درخواست ثبت‌نام این خودرو را انجام داده و در قرعه کشی خرید شرکت کنند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا