مکمل بنزین
رپورتاژ

چرا این روزها همه به فکر طراحی سایت افتاده‌اند؟

 این روزها طراحی سایت عضو جدانشدنی از بیزینس و کسب و کارهای بزرگ و کوچک شده است. افراد در همان ابتدای شروع کار خود به فکر راه اندازی یک سایت قوی هستند تا بتوانند از این طریق خود را به دنیا معرفی کنند. فرقی ندارد شما در کار پوشاک هستید، مواد غذایی، لوازم دیجیتال و یا لوازم آرایشی و بهداشتی، برای رونق بخشیدن به تجارت خود نیاز به طراحی سایت خواهید داشت. اگر به دنبال طراحی سایت در شهرهای مختلف ایران با قیمت مناسب هستید، اگر در تهران هستید و یا در کرج زندگی می‌کنید و به دنبال یک موسسه معتبر برای طراحی سایت کرج هستید، دیجی تک با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت می‌تواند شما را در این زمینه یاری دهد. در این بخش از سری مقالات دیجی تک قصد داریم شما را از اهمیت داشتن یک وب سایت رسمی برای کسب و کارتان باخبر کنیم. پس از مطالعه این مطلب درمی‌یابید که طراحی وب سایت ASP.net تا چه اندازه می‌تواند در روند بیزینس شما تاثیر مثبت داشته باشد. با ما تا انتهای مطلب همراهی داشته باشید.

چرا طراحی وب سایت؟

امروزه بیش از یک ونیم میلیارد وب سایت در فضای اینترنت وجود دارد که هر سال نیز به تعداد آن افزوده می‌شود. شاید برای شما این سوال پیش آید که وجود این تعداد وب سایت حاکی از درآمدزایی بوده است یا اکثر آن‌ها بی نتیجه می‌مانند؟ مسلما مشاغل مختلف و اشخاص هر کدام سعی دارند تا به نحوی با مشتریان خودشان ارتباط برقرار کنند. اگر بتوانید به درستی وب سایت را طراحی کرده و آن را پیش ببرید، درآمد حاصل از آن غیرقابل پیش بینی خواهد بود.
برای ساخت یک وب سایت جدید در واقع هزاران دلیل مختلف وجود دارد که مهم‌ترین آن کسب درآمد به صورت آنلاین است. دومین دلیل طراحی یک وب سایت هزینه‌های پایین است، شاید برای شروع آن مبلغی را به طراحان سایت پرداخت نمایید اما پیشبرد آن تنها به یک سیستم و اینترنت نیاز دارد. بنابراین سرمایه اولیه با داشتن یک کامپیوتر حل خواهد شد. از دیگر مزیت‌های طراحی سایت که افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است انجام تمامی کارها به صورت آنلاین است و شما می‌توانید با داشتن یک برنامه ریزی دقیق، به همه کارها و سفارشات مشتریان خود برسید.
با دانستن این دلایل و مزیت‌های طراحی وب سایت، دیگر نیازی به تعمل نیست، همین حالا طراحی وب سایت خود را به دیجی تک بسپارید.

آشنایی با وب سایت سازها

برای آنکه بتوانید یک وب سایت حرفه‌ای بسازید باید اصول و روش‌های HTML  و CSS را فرا بگیرید. از آنجایی که فراگیری این دوره‌ها برای هر کسی امکان پذیر نخواهد بود، روش‌های دیگری نیز وجود دارد که شما با کمک اینترنت می‌توانید یک وب سایت بدون نیاز به یادگیری اصول ذکر شده برای خود بسیازید. در این بخش انواع آن را برای شما نام می‌بریم:

  1. وردپرس
    وردپرس یک سیستم مدیریتی محتواست که برای وبلاگ نویسی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان در آن از تم‌های مختلف استفاده نمود و بر روی آن نیز پلاگین‌های مختلفی نصب کرد. با داشتن یک سایت وردپرس می‌توانید ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کنید.
  2. Wix
    wix را یک وب سایت ساز آنلاین می‌دانند که به شما اجازه می‌دهد تا عناصر مختلف را بدون اصول کنار هم قرار داده و یک وب سایت بسازید. این نوع وب سایت‌ها برای کسب و کارهای کوچک، فروشگاه‌های کوچک و وبلاگ‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از معایب آن این است که جنبه‌های مثبت در بازاریابی را نداشته و مانند وردپرس قابل تنظیم نمی‌باشد.
  3. SQUERESPACE
    در این وب سایت ساز نیز همانند دو مورد قبلی با استفاده از drag و drop می‌توان یک وب سایت ساده را طراحی کرد. Squarespace تا حدی تمام ویژگی‌های مطلوب یک وب سایت را دارا بوده و برای افرادی که یک سایت با ظاهر حرفه‌ای می‌خواهند بسیار مناسب است. یکی از نقاط منفی آن نیز این است که شما امکان اضافه کردن ویژگی‌های جدید و یا افزونه‌های را بر روی سایت خود نخواهید داشت.

چند نکته مهم در خصوص سفارش طراحی سایت در دیجی تک

پیش از آنکه اقدام به طراحی سایت نمایید باید به نکاتی توجه کنید، با رعایت این نکات شما ظرف مدت کوتاهی به هدف خود خواهید رسید و یک سایت قوی با امکانات و خدمات عالی خواهید داشت، لیستی از مهم‌ترین نکات را قبل از ثبت سفارش در دیجی تک برای شما آورده‌ایم:

  • نوع فروشگاه و نام برند خود را انتخاب نمایید.
  • نوع سایتی که قصد دارید ایجاد کنید را مشخص کنید.
  • امکانات سایت خود از قبیل، بخش نظرات، مقالات و آرشیو عکس‌ها را تعیین کنید.
  • اطلاعات کافی را در اختیار طراح سایت قرار دهید.
  • آدرس دقیق و یک شماره تلفن برای درج در پایین صفحه وب سایت خود داشته باشید، چرا که وجود آدرس می‌تواند بر اعتبار شما بیفزاید.
  • میزان هزینه‌ای که برای ایجاد یک سایت در نظر دارید را با طراح سایت خود در میان بگذارید.

با رعایت این نکات میزان رضایت شما از طراحان و متخصصین دیجی تک بسیار بالا خواهد بود.

طراحی سایت یزد در دیجی تک

چنانچه ساکن هر شهری در ایران هستید، می‌توانید از دیجی تک برای طراحی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود یاری بخواهید. اگر ساکن شهر یزد هستید و به دنبال طراحی سایت یزد مطمئن می گردید، کافیست وب سایت دیجی تک را در مرورگر خود جستجو کنید و در صفحه ورود اطلاعات، اطلاعات تماس خود را وارد نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت برای راهنمایی و مشاوره با شما تماس خواهند گرفت و شما در ادامه به راحتی می‌توانید سفارش طراحی سایت یزد و یا طراحی سایت در هر شهر دیگری در ایران را ثبت کنید.

در این مطلب شما را با اهمیت طراحی سایت برای بیزینس آشنا کردیم و چند روش طراحی یک سایت ساده را برای کسب و کارهای کوچک نیز بیان کردیم. امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید به تجارت خود رونق دهید.

 

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا