مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی بلند جدید چانگان در نمایشگاه پکن!

چانگان با یک شاسی بلند زیبا، قوی‌ هیکل، خوش فرم و جذاب به نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ آمده است. CS95 SUV با یک رنگ زیبا به عنوان پرچم‌دار محصولات چانگان ۹۹درصد مراحل ساخت را طی کرده و اکنون آماده عرضه به بازار چین شده است. چانگان تلاش دارد تا با توجه به جزئیات محصولات خود، نظر تعداد بیشتری از خریداران خودروهای محلی را در چین به خود جلب کند. جلوپنجره مشبک جدید که پیش از این در هیچکدام از محصولات چانگان دیده نشده بود، در قسمت جلویی به خوبی جای گرفته است. ستون‌ها و سقف CS95 SUV با رنگ مشکی براق پوشش داده شده‌اند که سبب بهتر جلوه دادن چهره این محصول گردیده‌اند. بنظر می‌رسد نصب موتور ۲.۰ لیتری توربو با نام ‘Blue Core’ یک انتخاب خوب برای این خودرو باشد. البته اطلاعات دقیق پیشرانه منتشر نشده اما گفته‌ها خبر از قدرت ۱۸۰ اسب بخاری موتور CS95 SUV می‌دهند.

changan-cs95-china-2-660x630

قسمت داخلی، یک فضای جادار برای ۵ سرنشین با طراحی خوب و صندلی‌های چرمی قهوه‌ای راحت با قابلیت تنظیمات الکتریکی کامل دارد. یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی با امکانات راهبری و GPS در قسمت جلویی داشبورد نصب شده است. البته مسئولان چانگان اجازه بازدید کامل از داخل خودرو را به مراجعه کنندگان نمی‌دهند ولی عکاسان با تیزهوشی خود توانستند از فضای داخلی خودرو چند عکس خوب بگیرند.

 

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا