Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

فرصت شغلی جذاب برای عشق ماشین‌ها؛ مزایای کارشناس شدن در کارنامه

 «کارنامه» یکی از سرویس‌های دیوار است که صرفا به ارائه خدمات در بخش خودرو می‌پردازد. این سرویس دارای سه بخشِ «کارشناسی خودرو»، «خرید خودروی کارشناسی‌شده» و «فروش سفارشی خودرو» است. اما شاید این سوال برای شما ایجاد شود که کارشناسان کارنامه چه کسانی هستند؟ قبل از هر چیز باید تاکید کرد که کارشناسی خودرو چه از حیث قیمت‌گذاری و چه از نظر تایید فنی خودرو، کار بسیار سختی است که کارکشته‌ها و قدیمی‌های بازار هم در این شرایط که بازار مرتب دستخوش تغییر است از پس بر آن نمی‌آیند و گاهی نیز دیده‌ایم که برخی از نمایشگاه‌داران می گویند «فعلا خرید یا فروش نداریم!»

کارشناسان کارنامه رایگان آموزش می‌بینند

در روش جدید خرید و فروش خودرو «کارنامه» کارشناسان و متخصصان اختصاصی خود را دارد. افرادی که می‌خواهند به عنوان کارشناس بدنه و فنی در کارنامه حضور داشته باشند باید دو مرحله مصاحبه را پشت سر بگذارند. با توجه به اینکه سیستم آموزشی در «کارنامه»  مبتنی بر سیستم آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای دانشگاه صنعتی شریف است، فقط تجربه فرد متقاضی برای «کارنامه» اهمیت ندارد. علاوه بر تجربه، پتانسیل و توانایی افراد متقاضی نیز در نظر گرفته می‌شود. بعد از آزمون‌های مختلف تخصصی و غربالگری های لازم، افراد منتخب وارد کارنامه می‌شوند و مدتی همراه با کارشناسان قدیمی ‌و با تجربه‌تر، بیشتر یاد می‌گیرند. با گذر از این مرحله، دوباره نقاط ضعف شناسایی و با آموزش‌های لازم فرد متخصص به زنجیره کارنامه می پیوندد.

پس از اینکه افراد متقاضی همکاری در مجموعه «کارنامه» دوره آموزشی را طی کرده، شروع به انجام فعالیت در این شرکت کردند، به طور منظم رصد و پایش می‌شوند و با توجه به نتیجه این پایش‌ها، نقاط ضعف و قوتشان نیز شناسایی و ریشه‌یابی می‌شود. پس از شناسایی نقاط ضعف، آنها در قالب آموزش ضمن خدمت در آکادمی‌ تخصصی «کارنامه»  آموزش می‌بینند.

شرایط کار به عنوان کارشناس خودرو در کارنامه چگونه است؟

وقتی کارشناس وارد خانواده کارنامه شد، به صورت تمام‌وقت و ۵ روز در هفته مشغول به کار می‌شود.

کارشناسان کارنامه پس از ۳ ماه مشمول بیمه تکمیلی می‌شوند و همچنین پس از ۶ ماه امکان دریافت وام بانک رسالت به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای آن‌ها فراهم خواهد بود. همچنین هر روز ناهار گرم برای کلیه پرسنل کارشناسی خودرو در دفتر کارنامه سرو می‌شود.

«کارنامه» همواره نسبت به جذب نیرو در حوزه خودرو آماده است، اگر تصور می‌کنید در این حوزه اطلاعات خوبی دارید و می‌توانید در زمره کارشناسان کارنامه قرار گیرید، فرصت لازم را دارید. افراد متقاضی لازم است تجربه مرتبط با بخش خودرو داشته باشند. این عامل منجر به افزایش کیفیت کارشناسان شده و در نتیجه میزان رضایت مشتریان نیز افزایش خواهد یافت.

در کارنامه از ۲۰ ساله مشغول به کار است تا ۴۵ ساله. این یعنی این‌که بازه سنی کارشناسان فعال در این مجموعه گسترده است. درباره تحصیلات هم محدودیت خاصی در نظر گرفته نشده است و فقط کافی است دارای تجربه مرتبط باشید. اگر هم این شرط را ندارید، اما توانایی لازم را داشته  باشید، دوره‌های آموزشی در مجموعه «کارنامه» را بگذرانید. برای «کارنامه» رضایت مشتری شرط است؛ اگر فرهنگ توجه به مشتری برای متقاضی اهمیتی نداشته باشد، ادامه همکاری برایتان ممکن نخواهد بود. استخدام در «کارنامه»  ۳ مزیت دارد که شامل، سیستم آموزشی کاملا متمایز،  بسته پرداختی و رفاهی رقابتی و فرهنگ سازمانی کاملا متمایز و متفاوت است.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.