مکمل بنزین
گوناگونخبر

طرح پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ویژه مادران

اولین طرح فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه مادران (قانون جوانی جمعیت) برای سال 1402 اعلام شده است. این طرح شامل فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش می‌شود.

فروش فوق‌العاده

هم‌زمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت‌بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 24/08/1400 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ مذکور متولد شده‌اند و در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی مرحله اول تابستان 1402 از طریق اولویت‌بندی وزارت صمت انتخاب شده‌اند، امکان ثبت‌نام مطابق جدول ذیل فراهم می‌باشد. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به‌عنوان اولویت اول فروش فوق‌العاده طرح مادران به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

طرح فروش فوق‌العاده (با موعد تحویل 90 روزه) ویژه متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برابر با اولویت‌بندی اعلام شده وزارت صمت از روز پنجشنبه مورخ 31/01/1402 تا روز پنجشنبه 14/02/1402 ادامه خواهد داشت.

نکته 1: اولویت‌های اعلامی مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه می‌باشند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نمی‌باشد.

نکته 2: متقاضیانی که در اولویت اول فروش فوق‌العاده مادران سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده‌اند و پیامک ارسالی از سوی ایران‌خودرو را دریافت نموده‌اند می‌بایست به‌منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام نمایند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز نمایند.

نکته 3: در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی ازجمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت می‌باشد با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استانداردی از خرداد 1402، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سررسید موعد تحویل اطلاع‌رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

نکته 4: سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران‌خودرو خواهد بود. هزینه ترهین در هنگام واریز وجه در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو و هزینه فک رهن در موعد یک‌ساله انقضاء مهلت ترهین دریافت و سند از رهن خارج خواهد شد.

پیش‌فروش

هم‌زمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت‌بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 24/08/1400 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ مذکور متولد شده‌اند و در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی مرحله دوم تابستان 1402 از طریق اولویت‌بندی وزارت صمت انتخاب شده‌اند، امکان ثبت‌نام به قیمت مصوب با شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات شرکت ایران‌خودرو صرفاً جهت بخش دوم اولویت‌های تابستان 1402 با موعد تحویل مرداد 1402 به شرح ذیل فراهم می‌باشد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به‌عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال گردیده می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا