مکمل بنزین
برترین‌هابررسی

بررسی تغییرات جدید لکسوس UXh 2025

برند لکسوس در طی این سال‌ها در فروش محصولات خود به موفقیت زیادی دست یافته و موفق شده که به جایگاه خوبی در بازار برسد. این کمپانی در این چند وقت روی طراحی و عرضه سدان‌های مختلف تمرکز کرد و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

بر همین اساس، تغییرات فراوانی در نسخه جدید لکسوس UXh 2025 همراه می‌شود. این نسخه هیبریدی است و به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود.

همانطوری که می‌دانید، کمپانی‌ها برای افزایش فروش و حفظ محیط زیست، سعی می‌کنند محصولاتی سازگار با محیط زیست تولید کنند تا علاوه بر جلب رضایت خریداران، کره زمینی پاک‌تر را برای آیندگان به ارمغان بیاورند.

لکسوسی جدید و نامی متفاوت

حتما دیده‌اید که بسیاری از سازندگان خودروها پس از عرضه نسخه جدید خودروهای خود نامی جدید برای آنها انتخاب می‌کنند. حالا لکسوس نیز قصد دارد نام مدل جدید هیبریدی خود یعنی لکسوس UXh 2025 را تغییر دهد!

لکسوس UXh 2025این نسخه که به UX300h معروف است، به صورت هیبریدی در دسترس خواهد بود. با نگاهی به تصاویر نیز می‌توانید نشان جدید لکسوس را برای این خودرو مشاهده کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: لکسوس قصد دارد در نمایشگاه ژاپن از یک کانسپت برقی جدید رونمایی کند

افزایش قدرت نسبت به نسخه فعلی

بدون شک برای نسخه هیبریدی جدید لکسوس تغییرات زیادی وجود خواهد داشت که تنها به نام خودرو محدود نخواهد بود. چرا که نسخه جدید لکسوس UXh 2025 با قدرت بیشتری عرضه می‌شود.  قدرت 196 اسب بخاری آن نسبت به نسخه قبلی افزایش یافته و با 15 اسب بخار قدرت بیشتر عرضه می‌شود.

لکسوس UXh 2025خوب است بدانید که UX250h تنها 181 اسب بخار قدرت داشت. حالا این مدل جدید به راحتی می‌تواند با 196 آئودی Q3 و مزدا CX-30 رقابت کند.

اگرچه اطلاعات رسمی درباره بخش فنی خودرو منتشر نشده، ولی حدس می‌زنیم با افزایش قدرت این مدل هیبریدی، گشتاور نیز بهبود یابد.

استفاده از پلتفرم هیبریدی جدید

یکی از تغییرات اساسی مدل UXh جدید، استفاده از پلتفرم هیبریدی جدید است. لکسوس درباره پلتفرم جدید خود اینچنین گفته که با این امر می‌توان با سرعت بالاتری به خودروی هیبریدی بدون کربن دست یافت.

لکسوس UXh 2025این مدل اولین خودرویی است که از پلتفرم هیبریدی نسل پنجم لکسوس استفاده می‌کند و می‌تواند قدرت، سرعت و بهره‌وری در مصرف سوخت خوبی را در دسترس خریداران قرار دهد! این سیستم شامل یک موتور احتراق داخلی 2.0 لیتری و موتورهای دوگانه، با یک موتور 80 کیلوواتی در جلو و یک موتور 30 ​​کیلوواتی اضافی در عقب است. علاوه بر آن، باتری 60 سلولی جدیدی در زیر صندلی‌ها قرار گرفته تا علاوه بر تامین انرژی، راحتی را در کابین به ارمغان بیاورد.

یک گیربکس برای انتقال نیرو از موتور جدید به چرخ‌ها وجود دارد و طراحی جدید تعویض دنده می‌تواند شتاب بهتری را فراهم کند. سیستم E-Four لکسوس به خودرو امکان می‌دهد تا به صورت تمام چرخ متحرک در دسترس باشد.

شتاب 0-60 مایل بر ساعت در کمتر از 8 ثانیه

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، پلتفرم جدید در خودروی جدید لکسوس می‌‌تواند قدرت و سرعت خودرو را افزایش دهد. به این ترتیب، شتاب دستگاه افزوده می‌شود. یعنی UX300h می‌تواند در عرض 7.9 ثانیه 0-60 مایل در ساعت را طی کند.

لکسوس UXh 2025این مقدار از شتاب در UX250h برابر با 8.6 ثانیه برآورد شده است. البته تریم F-Sport می‌تواند شتاب بیشتری نیز داشته باشد. پیشرانه هیبریدی در افزایش این شتاب نقش موثری داشته است.

پس بدون شک این خبر خوبی برای عاشقان سرعت و هیجان است و می‌تواند حس بهتری را در رانندگی به ارمغان بیاورد.

مصرف سوخت کمتر در لکسوس UXh 2025

یکی دیگر از مزایای پلتفرم هیبریدی جدید کاهش مصرف سوخت است. با این کار، میزان بهره‌وری سوخت افزایش می‌یابد. طبق بررسی‌ها، مصرف سوخت این مدل نسبت به نسخه قبلی کمتر شده است و از اکثر رقبای خود عملکرد بهتری دارد.

لکسوس UXh 2025افزایش ایمنی، اولویت لکسوس UXh 2025

لکسوس ویژگی‌های ایمنی خوبی در اختیار داشته که برای محافظت از رانندگان کاربرد دارد. این ویژگی‌ها در UXh جدید نیز قرار گرفته‌اند. در این پلتفرم هیبریدی یک سیستم ایمنی جدید به نام Safety System+ 3.0 وجود دارد که به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها شناخته می‌شود.

ویژگی کمک راننده به فرد امکان می‌دهد تا از برخورد خودرو با عابران پیاده یا دیگر خودروها جلوگیری کند، همچنین خودرو در یک خط می‌ماند و دیگر نگران این نیستید که در بزرگراه از خطوط جاده خارج شوید.

لکسوس UXh 2025با Safety System+ 3.0 شناسایی علائم جاده آسان‌تر می‌شود، در نتیجه سرعت غیرمجاز کاهش یافته و در مواقعی که باید بایستید، خودرو متوقف خواهد شد‌. UX300h حتی دارای قابلیت‌های خودران محدودی است و می‌تواند فاصله بین خودروها، دوچرخه‌ها و عابران پیاده را حفظ کند، ترمز کند و در پیچ‌ها بپیچد.

همچنین به طور خودکار فاصله خودرو را با دیگر خودروها در بزرگراه حفظ می‌کند. تمام این ویژگی‌های چشمگیر موجب شده‌اند تا مدل جدید لکسوس به عنوان بهترین خودرو با سیستم‌ ایمنی درجه یک شناخته شود.

استفاده از فناوری‌های بیشتر در لکسوس UXh 2025

با افزایش تکنولوژی، خودروسازی‌ها نیز تلاش می‌کنند تا با این جریان سازگار شوند و نیازهای کاربران را پاسخ دهند. لکسوس UX300h به فناوری‌های جدیدی مجهز شده که از جمله آنها می‌توانیم به صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، پنج پورت شارژ USB اشاره کنیم که مطابق با مد روز ساخته شده‌اند.

لکسوس UXh 2025همچنین یک پورت USB-A در کنسول مرکزی قرار گرفته، در بخش عقب نیز 2 پورت USB-C دیگر وجود دارد. اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. لکسوس همچنین از سیستم ناوبری جدید مبتنی بر گوگل و یک سیستم فرمان صوتی جامع استفاده کرده است. شما می‌توانید با تلفن هوشمند خود به خودرو متصل شوید و از ویژگی‌های مختلف آن استفاده کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: لکسوس RC و RC F 2024 با تغییرات جزئی وارد بازار می‌شوند

وجود لاستیک‌های 18 اینچی ران فلت در لکسوس UXh 2025

لکسوس اعلام کرد که اکنون در تمام تریم‌ها از تایرهای 18 اینچی ران فلت استفاده شده است. نسخه جدید از همان جلوپنجره نسل قبلی استفاده می‌کند و توانسته با اسپویلر عقب خود، هندلینگ و سواری خوبی را ارائه ‌کند و مصرف سوخت را نیز کاهش دهد.

لکسوس UXh 2025طراحی چهار تریم البته با افزایش قیمت

مدل جدید لکسوس در چهار تریم ساخته شده که نسبت به نسل قبل قیمت بالاتری دارند. به عبارتی دیگر، نسبت به UX250h با یک افزایش 1000 دلاری روبرو می‌شوند. در بخش پایین، قیمت مختلف هر یک از تریم‌های UX300h 2025 را برای شما ارائه کرده‌ایم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

مدل
چرخ‌های جلویی متحرک
چهار چرخ متحرک
پایه
37490 دلار
39060 دلار
پرمیوم
40690 دلار
42260 دلار
F Sport Design
41440 دلار
43010 دلار
F Sport Handling
45955 دلار
47525 دلار

رونمایی از رنگ جدید مسی در لکسوس UXh 2025

آنطور که گفته می‌شود، قرار است رنگ جدیدی به مدل جدید لکسوس یعنی لکسوس UXh 2025 اضافه شود. این رنگ‌بندی جدید که به عنوان رنگ مسی یا Copper Crest شناخته می‌شود، جذابیت زیادی را به خودرو می‌بخشد و می‌تواند توجه افراد زیادی را در همان ابتدا به خود جلب کند.

لکسوس UXh 2025گفته شده که لکسوس از این رنگ در تمام سطوح تریم بهره برده و انواع دیگری از آنها نیز برای کاربران در دسترس خواهند بود.

لکسوس UXh 2025دو تریم اسپرت همچنین به سقف‌هایی از جنس فیبر کربنی مشکی ساخته شده‌اند. در هر صورت، UX300h بهترین مدل لکسوس است که به فناوری‌های کربن خنثی مجهز می‌شود در نتیجه امیدواریم که بتواند در آینده‌ای نزدیک در زمینه خودروهای لوکس و کراس‌اوورهای هیبریدی خوش بدرخشد.

نظر شما درباره UX300h لکسوس چیست؟ آیا این خودروسازی می‌تواند با معرفی ویژگی‌های جدید محصول اخیر خود یعنی لکسوس UXh 2025 توجه خریداران بیشتری از کشورهای مختلف را به خود جلب کند و در مسیر خودروهای هیبریدی سازگار با محیط زیست به موفقیت دست یابد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا