مکمل بنزین
آنباکس (آنرپ)برگزیده‌هاتماشاخانه

آنباکس (آنرپ) فونیکس FX

فونیکس اف ایکس، یا اومودا 5 کمپانی چری، یکی از جذابترین محصولات این کمپانی است. این خودرو تقریبا همزمان با لانچ جهانی توسط مدیران خودرو وارد کشور شده و به سرعت عرضه شد.

این محصول در کشور ما توسط مدیران خودرو و زیر برند لوکس Fownix عرضه شده و نام FX را بر روی خود میبیند! یکی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو، ظاهر جذاب و شتاب بالای آن است که باعث استقبال مشتریان از این محصول شده است. از لحاظ ایمنی نیز اومودا 5 چری توانسته است با بهره گیری از سنسورهای ایمنی فراوانی که بر روی خود دارد، 5 ستاره ایمنی موسسه یورو NCAP را دریافت کند که یکی از برگ‌های برنده این محصول است.

چندی است که در پایگاه خبری چرخان، آنباکس محصولات روز بازار را با همراهی و همکاری برخی کاربران انجام می دهیم که با استقبال شما عزیزان نیز روبرو شده است.

در تازه ترین آنباکس یا همان آنرپ محصولات، به سراغ این خودروی یعنی فونکیس اف ایکس جذاب رفته ایم.

امیدوارم سایر آنباکس‌های ما نظیر آنباکس پژو207، رانا پلاس ، آنباکس تیبا 2 و آنباکس تیگو 7 پرو  را دیده و لذت برده باشید!

 

برای دیدن ویدئو رو تصویر زیر کلیک (لمس) کنید

فونیکس FX

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. این قدر این لگن پاره های چینی را بزک نکنید تا
    به خورد مردم بدهید
    بزک کردن این لگن پاره ها مانند این است
    که بخواهید بوزینه را با هفت قلم آرایش
    تبدیل به عروس کنید .
    بیخودی آب در هاون نکوبید سودی برایتان ندارد .

    1. خوب که از قوطی رغن های ایرانی بهترن
      از خودت نظر نده وقتی که تاحالا سوارش نشدی
      ماشین خوبیه ما خودمون قبلا داشتیم
      کیفیت خوبی داشت

  2. با سلام به دوستان، عزیری که ماشبن چینی رو با لگن مقایسه میکنی، ایا در مملکت ما با این رنج قیمت ماشبنی بهتر از این سراغ داری یا فکر میکنی در خارج از کشور زندگی میکنی، اگر اینو لگن می نمایی، پس محصولات ایران خودرو و سایپا را باید چه نامی گذاشت

  3. سلام اگه بابات در قدیم ماشین داشته احتمالا ایشون هم شنیده همین حرف های صد من یه غاز و که یه زمونی این حرف ها رو راجع به ماشین های ژاپنی هم میزدن دقیقا یه زمونی ژاپن مشابه چین درحال پیشرفت و قدعلم کردن بود ولی بمرور ثابت شد که برخی از ماشین های ژاپن از آمریکایی هم بلحاظ کیفیت و مصرف و قوای محرکه خیلی بهترن…ماشین های چینی الان تو کانادا و آمریکای لاتین و برزیل و روسیه و حتی برخی کشورهای عربی استفاده میشه.
    یادمون نره چین درحال حاضر دوم قدرت اقتصادی و نظامی و …پیشرفته دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا