مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

تجربه 3 روز سفر با X55 Pro از تهران تا انزلی

چهارشنبه هفته گذشته، به دعوت مجموعه مدیران خودرو برای سفری 3 روزه با خودروی ایکس 55 پرو راهی شمال کشور شدیم تا ضمن آشنایی بیشتر با این محصول، بتوانیم کیفیت رانندگی در جاده با محصول کارکرده را نیز تست کرده و بدون تعارف با آن برخوردی داشته باشیم!

5 محصول در اختیار خبرنگاران، هیچ کدام صفر کیلومتر نبوده و همه آنها محصولاتی کار کرده بودند که بین 5 تا 40 هزار کیلومتر کارکرده بودند. این سفر که با عنوان  MVM Media Long Trip  نام گذاری شده بود، از تهران به مقصد رشت و سپس دیلمان، انزلی، لاهیجان، قزوین و تهران بود.

ماشین مورد تست چیست؟

ایکس 55 پرو، یکی از محصولاتی است که مدیران خودرو سال گذشته وارد بازار کرد. چندی پیش، پایگاه خبری چرخان، به صورت اختصاصی ویدئو بررسی ایکس 55 پرو را کار کرده و بر روی سایت قرار دادیم. اما اینبار نه یک تست ساده 1 روزه، که سفری 3 روزه با محصولی کارکرده بود. خودروی در اختیار من، یک ایکس 55 پرو با 23 هزار کارکرد بود که از قضا همان خودرویی بود که سال گذشته به صورت صفر کیلومتر برای بررسی ویدئویی ایکس 55 پرو نیز در اختیار ما قرار گرفته بود.

اما ابتدا به مشخصات محصول نگاهی بی‌اندازیم

ایکس 55 پرو، کراس اوور محصول چری چین است که در کشورهای دیگر با نام تیگو 4 پرو عرضه می‌شود. این محصول در واقع فیس لیفت ایکس 55 است که در قسمت جلو به طور کلی متحول و طراحی داخلی آن نیز به طور کلی تغییر کرده است.

خودرویی با یک موتور 1.5 لیتری توربو که می‌تواند 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتون متر گشتاور تولید کند. قیمت این خودرو به صورت صفر کیلومتر توسط کارخانه حدودا 1 میلیارد و 250 میلیون تومان است.

در این تست 5 دستگاه ایکس 55 پرو حضور داشته که تنها در رنگ و کارکرد با یکدیگر تفاوت داشته و تفاوت خاصی با یکدیگر نداشتند. این خودروها، نمونه‌های مورد استفاده نمایندگی‌ها، مدیران شرکت و البته خودروهای تست مدیران خودرو بودند.

مهمترین امکانات رفاهی و ایمنی

باتوجه به مشخصات ارائه شده، ایکس55 پرو را باید نسخه کوچک‌تر تیگو7 پرو خطاب کرد. پس طبیعیست که برخی امکانات رفاهی و… از ایکس55 پرو حذف گردد. اما قبل از مقایسه امکانات تیگو7 پرو و ایکس55 پرو، بهتر است تا نگاه کلی به آپشن های خودرو مذکور بیاندازیم.

از امکانات مهم ام وی ام X55 پرو، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سانروف
  • 6 کیسه هوای ایمنی
  • مانیتور و مولتی مدیا همراه با دوربین 360 درجه (HD)
  • گرمکن صندلی های راننده و سرنشین جلو
  • باز و بسته کردن آینه ها به صورت برقی همراه با گرمکن و چراغ راهنما
  • ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد
  • سر دنده الکتریکی
  • سامانه کنترل خودرو در سراشیبی
  • سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش
  • سیستم کروز کنترل
  • کلاستر دیجیتالی
  • تنظیم برقی صندلی راننده همراه با تنظیم گودی کمر
  • سنسور نور
  • نورپردازی داشبورد و رودری های جلو با طیف 7 رنگ
  • سنسورهای هشدار دهنده میزان فشار باد تایرها
  • سنسورهای هشدار دهنده در عقب خودرو
  • سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
  • تنظیم سیستم تهویه تک کاناله به صورت لمسی
  • و…

 

تهران تا رشت

با سوار شدن به کابین ایکس 55 پرو، طراحی داخلی آن که با برادر بزرگتر این خودرو یعنی تیگو 7 پرو یکی است، شما را راضی میکند! صندلی‌های چرمی، مولتی مدیای بزرگ و کلاستر دیجیتال همه نشان از یک خودروی متوسط رو به بالا دارد. محصولی که از حالت اکونومی کمی بالاتر قرار میگیرد.

در مسیر رفت، با توجه به گرمی هوا، و البته مسیر اتوبانی، آنچنان فشار و سختی به موتور خودرو وارد نشد، اما سیستم تهویه خودرو بی نقص کارکرده و در مسیر ضمن تست سرعت بیش از 170 کیلومتر هم مشکلی برای این خودرو ایجاد نکرد.

صدای موتور درون خودرو آنچنان اذیت کننده نبوده و به طور کلی ادوات دیجتالی خودرو نیز عملکرد مناسبی داشتند.

با توجه به این که گیربکس خودرو از نوع CVT و 9 سرعته بود؛ هماهنگی مناسبی با موتور داشته و به جز لگ اولیه هنگام استارت و گاز دادن برای حرکت خودرو، مشکل دیگری وجود نداشته و در سرعت‌های بالا نیز، عملکرد نامناسب و یا خنگی گیربکس در تعویض و جا به جایی دنده ها دیده نشد.

عملکرد در پیچ و خم جاده و سر بالایی

در روز دوم سفر، از رشت به سمت دیلمان رفتیم. مسیری که هم سربالایی شدیدی داشته و هم از پیچ های زیادی برخوردار است. همین موضوع باعث شد تا بتوانیم عملکرد این خودرو را در پیچ‌های جاده تست کرده و شتاب گیری خودرو در سربالایی را نیز چک کنیم.

موتور و گیربکس این خودرو، دقیقا همان نمونه مورد استفاده روی تیگو 7 پرو است، اما این خودرو با وزنی سبکتر عملکرد مناسبی داشته و خودروی ما با 3 سرنشین و بار، بدون هیچ مشکلی در پیچ‌های دیلمان حرکت کرده و شتاب گیری و ترمز مناسبی داشت. در این خصوص میتوان گفت که هیچ مشکلی در شتاب گیری و سرعت خودرو وجود نداشت که برای من نیز جالب توجه بود! همچنین هندلینگ خودرو سر پیچ ها جالب و بی نقص بود.

چه چیزهایی را در X55 Pro پسندیدم

این خودرو با توجه به سگمنت خود و قیمتش، آنچنان رقیبی در بازار به صورت صفر کیلومتر ندارد. اما کابین با طراحی جذاب، مانیتور و کلاستر دیجیتالی، سانروف، صندلی‌های چرمی، صندوق عقب مناسب و البته کیفیت و پایداری رانندگی سرپیچ ها با سرعت بالا از مهمترین جذابیت‌های این خودرو بود. همچنین خشکی و کوبش این محصول در حد خود مناسب بوده و حالت غیر استانداری نداشت.

شتاب اولیه و ثانویه جذاب ایکس 55 پرو، در کنار ترمزهای مناسب از مهمترین قسمت‌های جذاب و فنی این محصول است که قطعا شما را راضی نگه می‌دارد.

MVM X55 PRO

چه چیزی را در X55 PRO نپسندیدم

شاید اولین موضوعی که به چشم بیاید، کیفیت معمولی سیستم صوتی این خودرو است. این جمله به معنای بد بودن آن نیست، اما خب طبیعتا عالی هم نبوده و بیشتر کار راه انداز است! این محصول فضای مربوط به شارژ وایرلس را داشته اما قابلیت آنرا نداشت که این موضوع نیز به نظر یک نقص ساده است اما بودنش بهتر از نبودنش است! به طور کلی با توجه به کلاس خودرو می‌توان فهمید که ایکس55 پرو نسبت به تیگو7 پرو ویژگی‌هایی چون دو ایربگ پرده ای، جک برقی صندوق عقب، صندلی برقی شاگرد، تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو خودرو، سقف پانوراما، فرمان دی کات، شارژر وایرلس و… را ندارد.

مهمترین موضوع برای ایکس 55 پرو، نگهداری از موتور و استفاده از بنزین سوپر و یا اکتان است! این موتورها به بنزین بی کیفیت حساس بوده و می‌بایست یا بنزین یورو 4 در آن ریخته، یا در صورت نبود بنزین سوپر از اکتان‌های با کیفیت استفاده کنید.

دیگر موضوع رویت شده در این محصول که شاید خیلی برای من جالب نبود، استفاده از ادوات خشک در برخی قسمت‌های رودری بود که البته با توجه به کلاس قیمتی خودرو قابل توجیه است!

 

نتیجه گیری

در روزهایی که زمزمه های واردات بیشتر از هر زمانی در کشور شنیده می‌شود، انتخاب خودروی مناسب از سوی مردم به زمان دیگری موکول شده است؛ اما خب بدیهی است که خودروهای وارداتی با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده نخواهد رسید و باید این واقعیت را پذیرفت!

ایکس 55 پرو، به جرات یکی از محصولات به صرفه در بازار فعلی است. به صرفه به معنای آنکه این خودرو با توجه به کلاس خود، از ظاهر خوب و اسپرتی بهره مند بوده و طراحی داخلی آن نیز همانند خودروی رده بالاتری به نام فونیکس تیگو 7 پرو است که باعث می‌شود هر راننده ای از طراحی داخلی آن آن راضی باشد.

با توجه به هماهنگی مناسب گیربکس و موتور، شتاب خوب و ترمزهای مناسب روی این خودرو، به نظر می‌رسد که ایکس 55 پرو، برای خریده شدن، از ویژگی‌های مناسبی برخوردار بوده و محاسنش بر معایبش میچربد!

این خودرو به عنوان یک کراس اوور خانوادگی استاندارد می‌تواند انتخاب مناسبی در قیاس با محصولات وطنی باشد! بخواهیم یا نخواهیم چری و محصولاتش روز به روز در حال پیشرفت بوده و این موضوع به هیچ وجه قابل کتمان نبوده و هیچ نگاه تبلیغاتی نیز در این نوشتار لحاظ نشده است.

 

گفتنی است که تجربه این سفر به صورت پست ها و استوری‌هایی در پیج اینستاگرام چرخان و پیج نگارنده  به صورت کاملا مصور و با جزییات، ثبت شده است که در صورت نیاز به می‌توانید به آنجا مراجعه و به طور دقیق آنها را ملاحظه نمایید.

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

‫55 دیدگاه ها

  1. لازم میدانم بگم که در تیپ IE ایربگ های پرده‌ای و شارژر وایرلس به خودرو افزوده شده

    1. من تازه خریدم ماشین قبلیم ایرانی بوده خارجی نداشتم تا حالا اوتقدی ک تجربه دارمو میگم چرا الکی بگم خارجی هم داشتم نه ولی این ماشین برای من ندید پدید خیلی جذابه

  2. با سلام این نظر رو‌برای نگارنده این متن نوشتم. نیازی به تایید نظر نیست بنده یکساله تیگو ۷ دارم و از خنگی گیربکس و ناهماهنگی موتور و گیربکس رنج میبرم. متاسفانه شروع حرکت به شدت وحشتناک و لگ دار. توربو در دور مناسب وارد مدار نمیشه و تو ترافیک گاهی ماشین دیر راه میوفته و یکدفعه میپره اینم بزارید کنار ترمز با ضعف در وکیوم ترمز… صادقانه اعتمادمو به گروهتون از دست دادم. یا مناسب تست نکردید که این مواردو‌ ندیدید یا نخواستید بنویسید.

    1. سلام دوست عزیز، الان این ماشین تیگو 7 پرو هست مگه که اینارو بگیم؟!

      1. با این قیمت فیدلیتی و دیگنیتی با صد میلیون ارزون تر چرخش به این می ارزه .‌

        1. شما برو فیدلیتی بخر خ. ر چه داند قیمت نقل و نبات.

      2. سلام شما فرمودید موتور وگیربکس یکی هست پس این ایراد برای این خودرو هم وجود داره

    2. سلام و وقت بخیر
      من یک مصرف کننده معلومی هستم و واقعا براساس تجربیات کسی که گرانجور ۲۰۱۲ ، سیتروئن نیو C5، سانتافه ۲۰۱۶ ، سمند ، پراید ،۴۰۵ و ۲۰۶ هم داشتم میگم…. تکنولوژی گیربکس قابل قبول هست…اصلا خنگ نیست.شتاب خیلی خوب داره …ولی باید قبول کرد موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو هست…برای مدت طولانی سرعت بالا نباید مناسب باشد.
      هندلینگ واقعا عالی هست.جاده هزار و چالوس رو به راحتی رفتم.
      جا داره فاق لاستیک بلندتر باشه که ضربات داخل اتاق کمتر بشه…ولی واقعا اذیت کننده نیست.
      سیستم صوتی بسیار ضعیف و خنگ داره که مدام هنگ می‌کنه
      در مجموع سواری راحتی داره و قابل قبوله.
      در سالی گیری مثل یه خودرو ۲۵۰۰ سی سی معمولی جا کن میشه.
      ممنون

  3. نظرات خبرنگاری که از لابلای نوشته اش مدیونی برای لطفی! که به او کرده اند ومسحور مهمان نوازی هدفمند میزبان شده چندان قابل اعتنا نیست

    1. دوست عزیز الان لطف یعنی چی؟ چه مدیونی؟
      این عین نظر بنده و عین واقعیته بدون هیچ ارفاقی!
      این محصول در رنج قیمتی خودش واقعا ارزش خرید داره؛

      حالا شما خوشتون نمیاد؛ کاملا حق دارید نظرتون رو بفرمایید

      1. این خودرو در حرکت ابتدایی بسیار دیلی داره و در حدی هست که بشه گفت آزار دهنده است

  4. اشغال ترازخودرومدییران خودشان تیگو۷پرویک ماه ازنمایندی گرفتم الان دوماتونمایندگی افتاد کسی جواب نیست چندبهت دادن تبلیغ کنیدمردم بدبخت

    1. مشکل خودروهای چینی عدم امکان دسترسی مناسب لوازم یدکی انهاست که گاهی اوقات خوردرو باید چندین روز متوالی منتظر ماند و مشکل بعدی کیفیت قطعات است که ظاهرا آنها هم مثل قطعات یدکی خودروهای داخلی اصلی و متفرقه دارد .

  5. سلام
    بنده یک شهروند عادی خوستان هستم
    از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰ تیگو ۵ اکسلنت داشتم اون موقع ۱۰۲میلیون و ۴۰۰ هزارتومان خریدم به نظرم خیلی خوب بود چندین مسافرت رفتم بدون هیچ آزاری بهترین خدمات رو بهم میداد

    الآن X55 پرو دارم از آبان ۱۴۰۱
    وزمان ۹۵۳میلیون خریدم
    واقعاً معرکه و عالیه خیییلی راحت و جذابه دو تا مسافرت رفتم و لذت بردم

    به تجربه کسب کرده ی خودم تیگو ۵ با موتور تنفس طبیعی کند و لش بود
    ولی X55پرو بسیار چالاک وبدون لگ و تعویض دنده ها عالی وبدون تقه بسیار نرمتر و بی صداتر وموتور اصلأ زور بی خودنمی زنه

    به جز‌ء دماسنج و سنسور باران
    خیلی آپشن های کاربردی و خوبی داره

    البته قبلاً هم گفتم من یک شهروند عادی هستم و توی این رنج قیمتی و ماشین صفرمی تونستم هزینه کنم

    خداییش خدمات تمایندگیهاشم توی این ۶سال که تیگو ۵ و الآنم X55 دارم باتوجه به سابقه ۲۰ ساله ی شرکت مدیران خودرو خیلی خوب وبرای من راضی کننده بود .

  6. سلام من ۳ ماهه یکی خریدم خیلی ازش راضی هستم فقط بعضی وقتها بوی سوختنی ازش میاد همه جاشم تست کردم سالمه اونم فکر کنم بوی چرم داخل ماشینه که آفتاب میخوره در کل ماشین بسیار خوبیه بخصوص تو ترافیک

  7. از وقتی سال ۹۶ یه ایکس ۳۳خریدم و هرز گردی های شدید موتورش با اون صداهای وحشتناکش در موقع شتاب گرفتن آبروم رو میبرد دیگه از ام وی ام ترسیدم ، یا یه دفه در طول حرکت عادی شروع میکرد به سرو صدا کردن و حسابی کند میشد و درست راه نمی‌رفت اگه دنده اضافه میکردم بی رمق میشد و اگه معکوس میدادم دوباره کند میشد و شروع میکرد به سرو صدا ، به همین خاطر دیگه از همه مدل ام وی ام میترسم .

    1. من ایکس ۳۳ دنده ای نیو مدل ۹۴ دارم . اگه بهش برسی ماشین خوبیه تو این بازار تا حالا به جز اشکالات جزئی که ناشی از بنزین بی کیفیت هست چیزی ازش ندیدم . صفر خریدم بیشتر از ۱۰۰ تا کارکرده که به جرائت ۸۰ تاش تو راه و مسافرت بودم . هنوز لنت ترمز جلو نیاز به تعویض نداره ! حداکثر سرعتی که رفتم ۱۸۵ تا بوده رانندگی باهاش خسته کننده نیست . من یکسره و شبانه روز بیشتر از ۱۷۰۰ کیلومتر با سرعت متوسط ۱۴۰ کیلومتر با این ماشین رفتم . چندیدن دفعه و صداش در نیومده . البته هیچ وقت به پای ماشینهای کره ای و … وحتی چینی های جدید هم نمی رسه اما کار راه اندازه و نسبت به ماشینهای ایرانی خیلی بهتره .

  8. مشکل خودروهای چینی عدم امکان دسترسی مناسب لوازم یدکی انهاست که گاهی اوقات خوردرو باید چندین روز متوالی منتظر ماند و مشکل بعدی کیفیت قطعات است که ظاهرا آنها هم مثل قطعات یدکی خودروهای داخلی اصلی و متفرقه دارد .

  9. من ۷ ماهه x55 pro ie دارم عالی همه چیز ، وایرلس هم در تیپ ie کار میکنه ،بنظر من حق مطلب گفتند ، در قیاس با فونیکس fx و اروپاییها قرتی بازی راداری کمتری داره
    سیستم صوتی برای خانواده و یک موزیک باز کاملا کافی هست ، ماشین tgdi نیست موتورش و این باعث میشه حساسیت زیادی به بنزین نداره این موتور رو همه ماشینای چری قبل بوده و نشون داده سال ها با بنزین اشغال ایران سازگاره هیچیش نمیشه اما هر جا گیرت امد بزن سوپر
    در مورد قدرت و هندلینگ و ترمز هر انچه در متن هست حقیقت هست
    مصرفش با بنزین عادی تو دمای ۴۰ درجه ۹ هست
    کولر روشن که اتفاقا خیلی هم جوابه کولرو تهویه

  10. فرمودین نسبت ب قیمت ملتی ک گروگان خودرو سازی و مافیای خودرو هست این پولو ب این ماشینا میده نسبت ب کیفیتی ک دارن واقعا قیمت این ماشینا بالا هست ولی چون گروگان حکومتی هستیم ک مردمو دست بسته تحویل چین داده چاره ای جز خریدن این اشغالها نداریم شما هم چون با هزینه مدیران خودرو رفتی هیج وقت عیب این خودرو را نخواهید گفت

  11. اینجانب درفروردین ۱۴۰۲ این خودرو راتحویل گرفتم ازروز اول مانیتور آن مشگل داشت پس از مدتی استفاده صفحه سیاه میشود دراین شش ماه باتمام پیگیری کسی درنمایندگی شهرم وشرکت مدیران خودرو پاسخگو نیست این هم نتیجه خرید خودرو چینی از مدیران خودرو

  12. حیف خبرنگار که رو خودتون گذاشتیدوظیفه شما راست گویی وبیان واقعیت هاست نه دروغ پراکنی

    1. اگر بفرمایید کجاش دروغ هست؛ من اصلاح میکنم

  13. واقعا ماشینی که ارزش واقعیش حدود سیصد چهارصد تومنه توسط شرکتی که به مافیا وصله میدن یک و دویست و پنجاه و توسط خبرنگاری که پول میگیره مورد تعریف و تمجید قرار میگیره اگه واردات آزاد بود کسی نگاه به این ماشین میکرد؟

  14. واقعا ماشینی که ارزش واقعیش حدود سیصد چهارصد تومنه توسط شرکتی که به مافیا وصله میدن یک و دویست و پنجاه و توسط خبرنگاری که پول میگیره مورد تعریف و تمجید قرار میگیره اگه واردات آزاد بود کسی نگاه به این ماشین میکرد؟

  15. خبرنگار عزیز اگر به منهم رایگان یک لگن چینی میدادن منهم ۹۰ درصد تعریف میکردم و ۱۰ درصد نقد . من خودم به هیچ وجه حاضر نیستم ماشین کار کرده برند حتی تولید داخل( پژو) را به محصولات تازه بدوران رسیده چینی که فقط از نظر سرخ آب و سفیدآب فرق میکنند را عوض کنم هیچ دقت کردی تمام ماشینهای چینی یک مدل ۱۵۰۰ و توربو هستن و فقط کارتنشون فرق داره . البته با یک حساب سرانگشتی تو همین پراید تولید داخلو ببری خارج و دوباره با حق گمرکی و مالیات عوارض وهزار پرداختی متنوع دیگر وارد کشور کنید هم قیمت کالای چینی میشه . ….پس اینقدر آشغالهای چینی رو تبلیغ نکنید . مگر خود مجلسیها نگفتن ماشین ۴۰۰ میلیونی رو ۳ برابر به مردم عالب میکنند

    1. یعنی میفرمایید مدیران خودرو اومده 15تا ماشین رایگان داده به ما خبرنگارا برای 2 روز مسافرت!؟

      شما بالایی عزیز، خیلی بالا

  16. این بنده خدا که با ایکس ۵۵پرو رفته رشت چنان نمک گیر شده که از ایراد اساسی وکلی این خودرو که فرمان تیز وبسیار خطرناکش غافل مانده

    1. اصلا و ابدا اینقدر فرمانش مشکل نداشت و سرپیچ ها کاملا هم عملکرد خوبی داشت و سفت میشد ، ایراد بیخود نگیرید و تهمت هم نزنید

  17. با سلام

    این ماشین X55 پرو ماشین تقریبا خوبیه ولی نه به این قیمت .این ماشین قیمتش در خود چین حداکثر 13000 دلار هست که با دلار 50 هزار تومانی میشه 650 میلیون تومان نه 1میلیاردو و دویست و پنجاه میلیون تومان11111

    1. نظرتون رو راجع به کولرش در شرایط کوهستانی و سخت نگفتین!؟

  18. ماشین‌چینی‌حرف‌نداره‌مک‌یهx60دارم‌همه‌جا‌هم‌رفتم‌حتی‌خاکی‌پیچ‌و‌یدبالایی‌تیز

  19. سلام ، یک سال x55 پرو دارم ، انصافا خودرو خوبیه ، چه از نظر شتاب و فرمان پذیری و عدم لک توربو …
    تنها ایرادش سیستم مولتی مدیا هست که گاها هنگ می‌کنه

  20. اصلا هم اینطور نيست بی خودی این آشغالها رو تعريف نکنید x 22پرو گرفتم …یه ما افتاده تو نمایندگی ..هیج سگی هم جوابگو نیست..

  21. بسیار بسیار بد فروش
    مجبوری التماس کنی تا بفروشی
    با هزار بدبختی ردش کردم
    فرمون رو تا اخر بچرخونین یه طرف بعد یه نگاه به پشت تایر بندازین ،دل و روده موتور
    همش مشخصه

  22. باسلام ، دوستان ما باید حقیقت رو بنویسیم ،چون خیلیا تجربه ی ماشینای چینی رو ندارن و نظرات افراد خیلی براشون مهمه، سال نودوشش ک من تصمیم گرفتم ایکس سی و سه بخرم از خیلیا نظر خواستم اونایی ک داشتن و تأیید میکردن و اونایی ک اصلا سوار نشده بودن به شدت محصولات چینی رو تخریب میکردن . بلاخره دل و زدم ب دریا و خریدم و تو این چند سال خیلی هم راضی هستم شکر خدا تا الان اصلا مشکلی پیش نیومده ، ب امید خدا تا هفته ی بعد ایکس ۵۵ پرو میخرم

  23. یه عده گیر میدن به قیمت ماشین انگاری فقط ایکس 55 گرون هست . وزن ماشین با قدرت ماشین میخونه و هیچ مشکلی ندارد . دوستانی که از تیگو هفت ایراد میگیرن به این علت هست که وزن تیگو هفت با موتور ایکس 55 جور در نمیاد . . . ایکس 55 قدرت و وزنش مناسب هست و هیچ ایرادی ندارد

  24. درود بر همگی
    ضمن سپاس از گزارش تهیه شده، من هم کمتر از یک هفته است که این خودرو را تحویل گرفته‌ام و فعلا تحت فشار نبردمش تا ۳۰۰۰ کیلومتر آب‌بندی به اتمام برسد، ولی در شرایط حاضر رضایتبخش است، مالتی‌مدیا کیفیت مناسبی ندارد و افزایش حجم صدا در سرعت بالای ۷۵ کیلومتر چندان آپشن جذابی نیست به نظرم، موتور و گیربکس CVT به خوبی با هم مچ هستند، لاستیک‌های کویر واقعا افتضاح است و انصاف نیست این ماشین را با چنین لاستیکی تحویل مشتری بدهند! فعلا در همین حد، بعد از کارکرد ۵۰۰۰۰ کیلومتر مشخص خواهد شد که میزان رضایت‌مندی چقدر کاهش یا افزایش خواهد داشت، سپاس از زحمات تهیه کننده محترم این گزارش

    1. سلام من تازه تحویل گرفتم میخوام لاستیک های جلو رو۲۱۵ بارز وعقب رو۲۲۵یا ۲۳۵ بزارم نظرتون چیه.

  25. سلام دوستان من تازه x55 گرفتم میخوام لاستیک هاش رو عوض کنم جلو۲۱۵ بارز عقب ۲۲۵یا ۲۳۵ بنظرتون خوبه

    1. سلام با ننایندگی مشورت کن ممکن از گارانتي بیفته چون لاستیک فابریک ۲۲۵

  26. سلام
    من لین‌ماشینو خیلی دوست دارم…البته خودم جک اس ۵ اتو دارمم ۴ ساله..واقعا نشکلی نداشته..فقط یکم ..از قیافش خستم شده..
    .کاش میشد تست درایو گرفت ..تا بدونم تو رانندگی کدوم بهترن..ولی این ماشین جدا زیباتر از جک است..
    هر چند که جک بزرگتر و سیستمه عقبش بهتره….
    موفق باشید

  27. سلام
    من یه x55 معمولی دارم 40.000 تا باش رفتم واقعا راضیم فقط سیستم صوتیش افتضاحه.
    به نظرم اونایی که به نظرشون این ماشین بده یا قبلش فقط تویوتا سوار بودن که ایراد میگیرن
    یا دستشون نمیرسه به این ماشین یه چیزی الکی میگن

  28. سلام به همگی
    من این ماشین رو 4 ماهه خریدم و بواسطه شغلم که مهندس مشاور شهرسازی و معماری هستم و مجبورم به پروژه هام سر بزنم، از این ماشین به طور عمده در جاده استفاده کردم و تا الان 11 هزار کیلومتر راه رفته. بسیار ماشین خوش دست، چابک و پر شتابیه. مصرف سوخت منطقی داره و حدود 7 تا 7.5 لیتر در جاده و حدود 9 تا 10 لیتر در ترافیک شهر می سوزونه. عملکرد گیربکس واقعاً راضی کننده است. تنها دو نقطه ضعفی که در این ماشین دیدم:
    1- هنگی مولتی مدیا که ظاهراً در اینده با اپدیت حل میشه
    2- سیستم تعلیق عقب مولتی لینک نیست و تورشن بیم هست.

  29. سلام ودرود ،من حدود14ماه هست که x55pro خریداری کردم، باید بگم که اتومبیل خوب وشیک و رانندگی باهاش درجاده وسفر و ترافیک راحته،فقط بنزین باکیفیت با اکتان بالا استفاده بشه..،

  30. سلام ودرود ،من حدود14ماه هست که x55pro خریداری کردم، باید بگم که اتومبیل خوب وشیک و رانندگی باهاش درجاده وسفر و ترافیک راحته،فقط بنزین باکیفیت با اکتان بالا استفاده بشه..،قیمت آن هم نزدیک ماشین های ایرانیه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا