مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

مرسدس بنز V کلاس، حامل فرزندان هری کین در تصادف مونیخ

سه فرزند هری کین، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس هنگامی‌که سوار بر یک ون مرسدس بنز بودند تصادف کردند. این تصادف روز دوشنبه حدود ساعت 17 و 15 دقیقه به‌وقت محلی در نزدیکی مونیخ اتفاق افتاده است یعنی دقیقاً زمانی که این فوتبالیست 30 ساله بایرن مونیخ در بازی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل آرسنال به زمین رفته بود. به گفته پلیس، ون حامل سه فرزند هری کین با یک رنو کلیو با چهار سرنشین زمانی که برای ورود به بزرگراه در حال پیچیدن به چپ بود برخورد کرده است. پس‌ازاین تصادف نیز رنو به یک لندروور برخورد می‌کند.

به گفته پلیس، در اثر این تصادف تمام سرنشینان خودروها دچار جراحت‌های جزئی شده‌اند. سه فرزند کین با نام‌های لوئیس (سه‌ساله)، ویوین (پنج‌ساله) و آیوی (هفت‌ساله) در این ون بوده‌اند که هرچند آسیب جدی ندیدند اما برای احتیاط با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. پلیس مونیخ خسارت این تصادف را ده‌ها هزار یورو اعلام کرده است. کاپیتان تیم ملی انگلیس چهار فرزند دارد اما کوچک‌ترین فرزند او که آگوست گذشته به دنیا آمد و همین‌طور همسرش در این ون حضور نداشته‌اند. هری کین تابستان گذشته از لندن راهی مونیخ شد و از باشگاه دوران کودکی خود یعنی تاتنهام با قراردادی چهارساله به بایرن مونیخ پیوست.

ون حامل فرزندان کین یک مرسدس بنز V کلاس است که در بازار آمریکای شمالی با نام متریس عرضه می‌شود و نسخه باری آن با نام ویتو شناخته می‌شود. این ون با یک موتور بنزینی و چند پیشرانهٔ دیزلی چهار سیلندر به بازار عرضه می‌شود. قوی‌ترین نسخه V کلاس به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل با 240 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور مجهز است. مرسدس حتی نسخه الکتریکی این خودرو را هم با نام EQV تولید می‌کند. V کلاس هم‌اکنون در نسل سوم خود قرار دارد که در سال 2014 به بازار آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا