مکمل بنزین
نمایشگاه خودرو

رونمایی از بى واى دى اس ٧ توسط شرکت کارمانیا در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران!

یکی از برترین غرفه‌های دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران، مربوط به شرکت کارمانیا و برند چینی بی وای دی است. پیرامون همین موضوع، این شركت خودروسازى به عنوان شريك تجارى بى واى دى در ايران از جديدترين كراس اوور اين برند چينى براى عرضه در بازار ايران رونمايى كرد.

روز گذشته با حضور خبرنگاران و مديران شركت كارمانيا S7 حضور رسمى خود را در بازار ايران اعلام كرد. پويا سالارى مدير عامل خودروسازى كارمانيا در جمع اصحاب رسانه اعلام كرد كه در صورت ثبات شرايط فعلى، بى واى دى S7 از شهريور ماه سال آينده با قيمت ١٢٩ ميليون تومان به بازار ايران مى‌آيد.

كارمانيا قرار است S7 را به خط توليد خود در بم بياورد و داخلى سازى آن را با ٢٠ درصد آغاز نمايد. بى واى دى S7 پلتفرمى مشابه به S6 دارد ولى از نظر طراحى ظاهرى و بسيارى از مشخصات تفاوت فاحشى با S6 دارد. S7به پیشرانه‌ ٢ ليترى توربو یا قدرتی برابر با٢٠۳ اسب بخار مجهز بوده و گيربكس ٦ سرعته اتوماتيك قدرت تولیدی را به چرخ‌هاى جلو منتقل مى كند. اين كراس اوور چينى در نسخه فول هفت صندلى به بازار ايران مى‌آيد.

همچنین امكاناتى که در این خودرو تعبیه شده است و می‌توان ازآن‌ها نام برد شامل كروز كنترل، استارت دكمه اى، ٦ كيسه هوا، سيستم كنترل پايدارى، دى لايت، صندلى برقى، مانيتور بزرگ، درب صندوق عقب برقى، لستارت از روى سوئيچ، سيستم تهويه دوگانه، تودوزى چرم، سنسور پارك جلو و عقب، آيينه هاى تاشو برقى، دوربين ٣٦٠ درجه و… است.

بدون شك در صورت ثابت بودن شرايط، S7 مى‌تواند فروش بهترى را نسبت به رقباى هم قيمت و هم رده تجربه كند. غرفه خودروسازى كارمانيا در سالن A4 شهر آفتاب واقع شده است كه بازديد كنندگان مى‌توانند ازF3، S6، S7، سانگ و T50 … بازديد نمايند.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. 130 میلیون واسه ماشین چینی که افت قیمت شدید داره . خدمات پس از فروش ضعیف داره و کیفیت ساخت پایین به نظر من زیاده.
    ولی آپشن خوبی داره که همه ماشینهای چینی دارن 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا