مکمل بنزین
آموزشبرگزیده‌ها

راهنمای اختصاصی تغییر رنگ LCD TYPE A , B در پژو 206!

خودروی 206 را همه ما ایرانی‌ها خیلی خوب می‌شناسیم! محصولی جوان پسند در رده هاچ بک ها که هر جوانی دوست دارد در دوره‌ای از زندگی‌اش حداقل یک سالی این خودروی محبوب فرانسوی را زیر پایش داشته باشد!  پژو 206 یکی از محصولاتی است که جوانان خلاق ایرانی، به راحتی دست به اسپرت زدنش می‌کنند و با سلیقه خود در ظاهر و باطن آن تغییراتی پدید می‌آوردند که گاه اگر خود کمپانی پژو نیز تصاویر آن را ببیند، تعجب خواهد کرد. تصمیم گرفتیم تا برخی از مهم‌ترین و شاید مورد نیاز ترین آموزش های مربوط به پژو 206 را برای شما به صورت اختصاصی گرد آوری کنیم.

20120527180023_2

در این مطلب قصد داریم تا به شما بی آموزیم که چه گونه می‌توانید ال سی دی روی داشبورد خود یا همان MFD را از رنگ پیش فرض قرمز به رنگ دلخواه خود درآورید. با ما همراه باشید.

lcd-type-b

مرحله اول:

در مرحله اول سعی می‌کنیم تا قاب بالای ال سی دی را به آرامی در بیاوریم. برای این کار قاب را همزمان با دو دست به سمت شیشه جلو و بالا فشار داده تا از جای خود خارج شود. در این مرحله مراقب باشید که زائده‌ها و خارهای نگه‌دارنده نشکند!

001

مرحله دوم:

بر روی زائده مشکی رنگ روی سوکت فشار آورده تا اهرم پلاستیکی از سمت راست سوکت به سمت بالا چرخیده و سوکت از جای خود رها شود. سپس آن را به سمت بالا کشیده و از جایش خارج می‌کنیم!

002

مرحله سوم:

در زیر ال سی دی 2 عدد پیچ ستاره‌ای قرار دارد که با آچار آلن نمره 3 یا 4 باید باز شود و سپس نمایشگر به راحتی از جایش خارج شود..

003

مرحله چهار:

تمام زائده‌های اطراف قاب را با ناخن به سمت بالا می‌کشید تا قاب به راحتی باز شود.

004-1 004-2 004-3 004-4

مرحله پنج:

شیشه ال سی دی را به آرامی از داخل قاب خارج می‌کنیم.

005

مرحله شش:

وقتی شیشه را به پشت بر میگردانیم، یک تکه پلاستیک قرمز رنگ مشاهده می‌شود که با تعویض آن مثلا به رنگ آبی، می‌توان ال سی دی و محتویات آن را به رنگ آبی مشاهده کرد. برای تهیه کردن پلاستیک آبی رنگ، می‌توانید از طلق آبی رنگی که در لوازم تحریری‌ها و یا کتاب فروشی‌ها هست استفاده کنید.

006

برای این کار دو تکه از طبق آبی رنگ رو به اندازه همان تکه قرمز بریده و ما بین آنها یک تکه کاغذ سفید می‌گذاریم تا نور لامپ‌های پست را پراکنده کرده و کنتراست یکنواختی ایجاد کنه.

مرحله هفت:

پس از جاگذاری طلق تمام مراحل بالا را به صورت برعکس انجام بدید تا قاب به طور کامل بسته شود. اکنون شما یک ال سی دی آبی رنگ دارید!

007 007-1 007-2 007-3 007-4 008

با توجه به این که این عمل به راحتی قابل انجام است، اما وب سایت چرخان در مورد بروز مشکلات احتمالی مسئولیتی نخواهد داشت.

 

به سوپر گروه تلگرامی خودروی محبوب 206 بپیوندید!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. عالی بود
    فقط دیسپلی من یک ردیف از پیکسلاش روشن نمیشه میشه کاریش کرد؟

  2. باسلام خدمت سایت چرخان ایدین عزیز ممکن است لام نمایشگر خودروی شما سوخته باشد انرا تعویض نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا