مکمل بنزین
گوناگونخبر

پورشه 911 GT3 R Rennsport قانون شکن به جاده‌ها می‌آید

پورشه به تازگی از گران‌قیمت‌ترین محصول خود با نام پورشه 911 GT3 R Rennsport رونمایی کرد. این خودروی قانون شکن بر اساس خودروی مسابقه‌ای GT3 R ساخته شده و ورودی‌های هوا و پانل‌های خروجی روی چرخ‌های جلوی آن بازسازی شده‌اند. پورشه به جای آینه جانبی از سیستمی متشکل از سه دوربین استفاده کرده است و کاربر می‌تواند تصاویر دوربین‌ها را در مانیتورهای موجود در کابین مشاهده کند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات ظاهری این خودرو بال عقب آن است. در زیر بال نیز از چراغ‌های LED استفاده شده و چرخ‌های 18 اینچی BBS سنترلاک در رنگ نقره‌ای ساخته می‌شوند. مجموعه‌ای از لاستیک‌های میشلین با ساختار و آج جدید به طور انحصاری برای این مدل ساخته شده‌اند.

موتوری که در پورشه 911 GT3 R rennsport قرار گرفته از نوع پیشرانه 4.2 لیتری مجهز به 9400 دور در دقیقه است و با همان گیربکس شش سرعته با تغییرات جزئی عرضه می‌شود.

حداکثر قدرت آن به 611 اسب بخار می‌رسد؛ اگرچه به دلیل محدودیت‌های FIA، خروجی آن به 557 اسب بخار قدرت محدود شده است. کاربران می‌توانند از دو اگزوز با صدا و بی‌صدا بهره ببرند. مدل دوم از صدا خفه‌کن و مبدل کاتالیزوری استفاده می‌کند تا صدا را حین رانندگی در مسابقات با محدودیت صدا کاهش دهد.

پورشه 911 GT3 R با همان سیستم تعلیق نسل قبلی خود توسعه یافته است. هنوز نمی‌دانیم که این محصول پورشه چه مقدار وزن دارد ولی کمپانی در نظر دارد که آن را در وزن محدود 2734 پوندی به بازار عرضه کند.

شرکت سازنده اعلام کرده است که قصد دارد تنها 77 دستگاه از آن را به طور کلی در جهان تولید کند. پورشه 911 GT3 R Rennsport قرار است با قیمت 1.046.000 دلار به بازار عرضه شود. بدون شک در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره این خودروی قانون‌شکن چیست؟ آیا پورشه 911 GT3 R Rennsport می‌تواند مانند نسخه‌های قبلی خود با استقبال فراوان خریداران روبرو شود؟ شما می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و سوالاتتان را از کارشناسان سایت بپرسید. همچنین برای اخبار بیشتر در این حوزه با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا