مکمل بنزین
گوناگونخبر

6 ماشین سریع سال 2015 با قیمت زیر 80 میلیون تومان که باید خرید!

قیمت گذاری خودروها در ایران کمی با سایر کشورهای دنیا تفاوت دارد! البته کمی که چه عرض کنم! خیلی. اما اگر بخواهیم به کشورهای دیگر و تولیداتشان نگاهی بی‌اندازیم، می‌بینیم که بعضا با پرداخت مبلغی در حدود 25 هزار دلار یا به پول ما حدود 80 میلیون تومان، می‌توان یکی از بهترین محصولات تولید کنندگان مطرح جهان را تهیه کرد.

در این جا سعی می‌کنیم به 6 نمونه از سریع‌ترین خودروی‌های 25 هزار دلاری دنیا نگاهی بی‌اندازیم و آرزو کنیم که روزی با همین قیمت در کشور ما عرضه شوند.

6- فورد فوکوس هاچ بک مدل دنده‌ای

شتاب صفر تا صد: 7.9 ثانیه

قیمت: 18.045 دلار!

کمپانی فورد توانسته است به یمن تولید موتورهای قدرتمندش موسوم به EcoBoost ستایش منتقدین را دریافت کند. این موتور قابلیت توربو شارژ داشته و از قدرتی فوق‌العاده بهره‌مند است. اگرچه فروشندگان عمده بازار، از کمپانی‌هایی که به طور معمول از موتور پرقدرت چهار سیلندر و 2.0 لیتری حمایت نکرده و سعی در حذف این نمونه از بازار دارند.

این خودروی زیبا را می‌توانید با قیمت 18 هزار دلار یا نزدیک به 58 میلیون تومان از بازارهای جهانی تهیه کنید!

1-1 1-2

5- هیوندای سوناتا مدل اتوماتیک و اسپرت

شتاب صفر تا صد: 7.9 ثانیه

قیمت پایه: 24 هزار دلار

هیوندای، این کمپانی خوش نام، بخش عظیمی از رشد خود را مدیون توسعه خودروهای خود بر اساس قدرت موتور، مصرف سوخت و قیمت آن‌هاست. مدلی که می‌بینیم، سوناتای سدان سال 2015 است. سوناتای 2015 با موتوری 2.0 لیتری یکی از زیباترین تولیدات این کمپانی به شمار می‌رود که شما می‌توانید با قیمت 24 هزار دلار یا چیزی در حدود 76 میلیون تومان آن را خریداری کنید.

2-1 2-2

4- تویوتا کمری

شتاب صفر تا صد: 7.9 ثانیه

قیمت پایه: 23.860 دلار

یکی از بهترین فروشندگان خودرو در ایالات متحده آمریکا، کمپانی تویوتا بوده و پرفروش‌ترین مدل آن‌ها نیز کمری است! محصولی که هم بسیار عاشق دارد و هم بسیار دشمن! این محصول در نوع خود یکی از زیباترین مدل‌های این کمپانی صاحب نام است. هرچند منتقدین زیادی دارد.

این مدل کمری با موتور 2.5 لیتری‌اش را می‌توانید با قیمت نزدیک به 24 هزار دلار یا 77 میلیون تومان خریداری نمایید.

3-1 3-2

3- فولکس واگن TDI DSG اتوماتیک، 5 درب

شتاب صفر تا صد: 7.8 ثانیه

قیمت پایه: 24.265 دلار

در دوران بحران نفتی دنیا، کمپانی آلمانی فولکس واگن، پاسخی بود برای سازمان اوپک و کمپانی هوندا!

کسانی که به دنبال محصولات ارزان بودند، مدل فولکس بیتل قدیمی فولکس را حتما می‌شناسند. محصولی که هنوز هم مدل‌های عتیقه آن در بازار دیده می‌شود. این کمپانی حال با محصولاتش کاری کرده است که همگان آن محصول ساده را فراموش کنند!

این فولکس شیک را می‌توانید با قیمت 24.265 دلار یا نزدیک به 78 میلیون تومان به خانه ببرید!

4-1 4-2

2- هوندا فیت 1.5 لیتری دنده‌ای

شتاب صفر تا صد: 7.7 ثانیه

قیمت پایه: 16.470 دلار

از سال 2006 که هوندا با نمونه‌های جالب و بامزه‌اش وارد بازار شد تا امروز محصولات و تولیدات بسیار زیادی از این کمپانی صاحب نام ژاپنی عرضه شده است. یکی از محصولات خاص این کمپانی برای سال 2015 مجددا طراحی و دیزاین شده است. این خودرو با موتوری 1.5 لیتری دارای قدرت 130 اسب بخار بوده و شتاب صفر تا صد آن 7.7 ثانیه است.

این هوندای شیک را با قیمت 52 میلیون تومان صاحب خواهید شد!

5-1 5-2

1- نیسان Juke AWD

شتاب صفر تا صد: 6.9 ثانیه

پایه قیمت: 22.925 دلار

Juke نیسان بسیار نقلی و کوچک است و به همین دلیل می‌تواند سرعت ثابتی را به شما هدیه کند. صفر تا صد این خودرو جمع و جور تنها 6.9 ثانیه است که در نوع خود جالب بود و ما را به تحسین این کمپانی وا می‌دارد.

این زیبای کوچک تنها 73 میلیون قیمت دارد.

landscape-1435328266-15 16_4

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫24 دیدگاه ها

  1. البته با در نظر گرفتن 110% حق گمرکی و مالیات و هزینه پلاک گزاری گه در ایران باعث 2.1 برابر شدن قیمت هاش میشه….

  2. آخه سوناتا 76 میلیون دیگه پلاک ملیش کمتر 100 تا نیست . شاید بشه این قیمت هارو داخل مناطق ازاد انزلی و اروند پیدا کرد ولی……

  3. پراید : 131-132-141-151-111-121-171-181-191
    شتاب صفر تا صد : 5 دقیقه
    قیمت : 20 دلار
    یکی از بهترین فروشندگان خودرو در ایالات متحده آمریکا، کمپانی سایپا بوده و پرفروش‌ترین مدل آن‌ها نیز پراید است! محصولی که هم بسیار عاشق دارد و هم بسیار قاتل! د.
    هر ساله بازدید کنندگان زیادی از سراسر دینا برای دیدن این زیبای ایرانی میلیاردها دلار هزینه می کند تا از محصولات جدید آن دیدن نمایند .
    این شرکت جدیدا یک محصولی بنام پرتانک 191 و پلکوپتر 161 ساخته است .

  4. خوب، با این قیمت تو ایران چی میشه خرید؟ کلی محصول چینی و در بهترین حالت مگان

  5. بابا من تو مجله ماشين شماره شهريور 94 يه BMWرو ديدم قيمت پايه اش 65150دلار بود بعد قيمت تو ايرانش650ميليون تومن بود
    مدلشمBMW M4

  6. خاک خدا تو سرمون برا زندگی کردنمون تو این مملکت اسلام..اینقدر آه کشیدیم تو جوانیمون که دیگه آهی هم در بساط نداریم…

  7. واقعا برای خودمون متاسفم که ماشینهای بی کیفیت باید سوار شیم و پول یه ماشین روز دنیا رو پرداخت کنیم آهای مسئولین سایپا و ایران خودرو خواهشن در اون کارخونه هاتونو ببندید ما اگه به فرمایش امام توجه کنیم در خصوص افزایش جمعیت باید بگم اگه فقط پراید سوار نشیم جمعیت رو به افزایش خواهد بود. مسئولین سایپا اون دنیا چطور جواب قتلهای عمدتونو میدین

  8. واقعا برای خودمون متاسفم که ماشینهای بی کیفیت باید سوار شیم و پول یه ماشین روز دنیا رو پرداخت کنیم آهای مسئولین سایپا و ایران خودرو خواهشن در اون کارخونه هاتونو ببندید ما اگه به فرمایش امام توجه کنیم در خصوص افزایش جمعیت باید بگم اگه فقط پراید سوار نشیم جمعیت رو به افزایش خواهد بود. مسئولین سایپا اون دنیا چطور جواب قتلهای عمدتونو میدین

  9. با سرمایه گذاریهای بیجا و نادرست در تولید خودرو و ایجاد محدودیت در عرضه توسط دولت های سه گانه اولی و دومی و دکتر روحانی ایران اسلامی از عدم گسترش ثروت عظیم زیرزمینی به دلیل عدم توجه مناسب رنج میبرد.

  10. با سرمایه گذاریهای بیجا و نادرست در تولید خودرو و ایجاد محدودیت در عرضه توسط دولت های سه گانه اولی و دومی و دکتر روحانی ایران اسلامی از عدم گسترش ثروت عظیم زیرزمینی به دلیل عدم توجه مناسب رنج میبرد.

  11. اگه بخواهیم میتونیم جلو مافیای ایران خودرو و سایپارو بگیریم یکم غیرت میخواد وقتی میبینی به خاطر اینکه جیب شون هر روز پر تر بشه چطوری تواین اهن پاره ها مردم رو میکشن ساعتی یک نفر

  12. اینا همش حرفه که ملت میزنن، ندیدین با یه ترفند ساده وام چجوری پراید تبدیل شد به پرفروش ترین ماشین ؟؟؟؟ فقط درعرض چند روز!!! حالا اگه هرروز اعتراض کنیم به گرونیه خودرو، باز هم بایه ترفند جدید از سوی دولت خودرو ها به فروش میرسند

    1. بچه ها به نظرم باید همه با هم اعتراض کینم مگه فرق منطقه آزاد با اینجا چیه که ماشین های اونجا کم قیمت تره

  13. باور کنید بنده 2 ساله ماشین نخریدم
    به شرافتم قسم این تنها راهه .

  14. اگه اون چند هزار میلیاردی که دزدیدن دلار کردن بردن الان بود همه ایرانیا یکی یدونه از اینا داشتن

  15. تف به روی ایران خودرو و سایپا و همچنین غیرت ما ایرانیها که سر فرود میاریم بر روی این همه ظلم بخاطر خدا همانگ باشیم متحد باشیم چند ماه تحریم کنین و نخرید تا کی باید قبول کنیم به بدبختی که باعث و بانیش خودمونیم خدا ازتون نگذره که باید ارابه مرگ پراید سوار شیم و دَم از این همه ناحقی نزنیم

  16. در منطقه ازاد اروند با هشتاد میلیون می شه یه z370 ویا یه کامرو کوپه 2015و یا یه موستانگ 2015تهیه کرد درضمن کراسلر رو هم می توانید بخرید با این قیمت ها

  17. بخدا قسم 3 ساله ماشین ندارم.پولشو دارم ولی زورم میاد بریزم تو کیسه این عوضی ها.با اتوبوس و هواپیما و مترو کارم راه میفته ولی باج به این اشغالا نمیدم.اگر همه مردم متحد میشدن و یک سال همت میکردن نمیخریدن الان این دوتا لگن یاز مجبور بودن فکر دیگری بکنند.لا اقل قیمتها پایین میومد .ازماست که بر ماست.آقا 2 سال نخر بخدا اتفاقی نمیفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا