مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس‌واگن مدل گلف با کانسپت کراس‌اوور را به نمایشگاه خودرو ژنو می‌آورد!

فولکس‌واگن کانسپت کراس‌اوور را در ماه مارس ۲۰۱۷ به نمایشگاه خودرو ژنو می‌آورد که برگرفته از کانسپت T-Roc سال ۲۰۱۴ است. بنا به گزارش Autocar مدل جدید کراس‌اوورگلف اواخر سال میلادی جاری در خط تولید Tiguan می‌رود که در بازار خودرو به نام T-Roc شناخته خواهد شد.

vw-t-roc-5

در حالیکه کانسپت اصلی T-Roc سه درب داشت، این کانسپت جدید با مدل‌ گلف پنج درب با طراحی خارجی کاملا متفاوت به نمایشگاه خواهد آمد؛ بعلاوه این مدل قالب MBQ فولکس‌واگن و چرخ‌های ۲۶۴۰ میلی‌متری را خواهد داشت. با تمام تفاسیر ابعاد این کانسپت همانند کانسپت اصلی T-Roc با طول ۴۱۷۸ میلی‌متر، عرض ۱۸۳۱ میلی‌مترو بلندی ۱۵۰۱ میلی‌متر است. مانند دیگر طرح‌های گلف برای این کانسپت طیفی از موتورها برای مشتریان مختلف شامل سه سیلندر ۱.۰ لیتری با قدرت ۱۱۳ اسب بخار، چهار سیلندر ۱.۵ لیتری TSI با توان خروجی ۱۲۸ و ۱۴۸ اسب بخار و موتور توربو چهار سیلندر ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۴۱ اسب بخار ارائه خواهند شد. فولکس‌واگن برای این کانسپت دو جعبه دنده دستی شش سرعته و دوکلاچه DSG هفت سرعته در نظر گرفته‌است.

vw-t-roc-1

با وجود رسوایی خودروهای دیزلی فولکس‌واگن، حداقل ۲ موتور چهار سیلندر دیزلی برای T-Roc معرفی خواهد شد؛ بعلاوه انتظار می‌رود مدل‌های پلاگین هیبریدی و تمام برقی  از این کانسپت هم به بازار آید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا