مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌ها

میتسوبیشی ASX فیس لیفت در ایران رونمایی شد!

ظهر امروز و در سمیناری خبری که در محل شرکت آرین موتور، نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران برگزار گردید، میتسوبیشی ASX فیس لیفت رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم که با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت آرین موتور در کنار سه خودروی پوشیده شده با پارچه قرمز برگزار شد، علی شکوهی، مدیر مارکتینگ آرین موتور ضمن تشکر از حاضرین گفت: خیلی خوشحالم که در ۲۱ آذر ماه در خدمت شما هستیم، چرا که این روز مصادف با حضور اولین خودرو در ایران است. حال مراسم رونمایی از ASX فیس لیفت با چنین روزی مطابق شده است و امیدوارم که هم برای شرکت آرین موتور و هم مالکین آن منشا خیر شود. با توجه به کیفیتی که محصولات میتسوبیشی داشته و دارند، دوست داریم تا به بهترین شکلی از این محصولات استفاده کنیم.

mitsubishi-asx-seminar-9

پس از این صحبت‌های کوتاه، قرار بر رونمایی از خودرو رسید تا بعد از آن، توضیحات کامل‌تر و قیمت خودرو اعلام شود. در ادامه، تصاویری از رونمایی میتسوبیشی ASX فیس لیفت را مشاهده می‌کنید.

mitsubishi-asx-seminar-11 mitsubishi-asx-seminar-7

mitsubishi-asx-seminar-4

همچنین در یک رونمایی جداگانه، قیمت میتسوبیشی ASX برای بازار ایران در مدل فیس لیفت، ۱۷۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد.

mitsubishi-asx-seminar-10

در کنفرانس خبری مربوط به این خودرو که بیشتر به پرسش و پاسخ درباره فعالیت‌های آرین موتور اختصاص داشت، علی شکوهی گفت: من فکر می‌کنم این خودرو بتواند سطح بسیار خوبی را در بازار به‌دست بیاورد، در واقع آن بخشی از مشتریان که با توجه به چهره ماشین سمت محصولات میتسوبیشی نمی‌آمدند، بتوانیم جذب نماییم. پیش بینی می‌کنیم که تا پایان امسال به سهمی در حدود ۱۰ درصد از خودروهای کراس اوور با این ماشین برسیم.

در حوزه قطعات یدکی قبل از اینکه خودرو را وارد کشور کنیم، سعی کردیم تا انبار خودمان را از قطعات یدکی مربوط به این خودرو و سایر ماشین‌ها پر کنیم. هم انبار شرکت مرکزی و هم نمایندگان مجازمان در سراسر کشور تا دغدغه‌های ذهنی مشتریان را برطرف سازیم.

قیمت میتسوبیشی ASX برای بازار ایران در مدل فیس لیفت، ۱۷۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شد

غلامرضا مزینانی، مدیر فروش آرین موتور در ارتباط با تیپ‌های عرضه شده این خودرو گفت: برای شروع ما همان مدل فول آپشن تیپ ۴ را داریم که در حقیقت با شرایط قبل که محصول ۲۰۱۶ داشت، یعنی در اقساط بدون کارمزد و دوازده قسط ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مشتری عرضه می‌کنیم. اما برای شروع، امسال فقط تیپ ۴ را تقدیم مشتریان خودمان خواهیم کرد.

وی درباره محصولات میتسوبیشی و یا DS که در آینده عرضه خواهد شد، گفت: در حوزه میتسوبیشی کار عمده‌ای نمی‌توان انجام داد. وقتی ما نماینده رسمی هستیم، یک سری مزایایی داریم اما یک سری محدودیت‌ها هم برایمان ایجاد می‌شود. ما مجبور هستیم تا قبل از اینکه هر خودرویی بیاوریم، الزامات آن را اجرا کنیم که بخشی از آن خدمات پس از فروش است، پس باید از یک سال قبل از آن برای تامین قطعاتش اقدام کنیم. تحریم‌ها عملا از این طرف سال برداشته شده است و ما اگر می‌خواستیم محصول جدیدی را معرفی کنیم، به امسال نمی‌رسد. اما برای سال آینده بر روی محصولات جدیدی کار می‌کنیم، بر روی مدل اوتلندر PHEV تمرکز کرده و یکی دو تا محصول دیگر که صحبت اولیه آن انجام شده است و برنامه جدیدی برای میتسوبیشی خواهیم داشت.

ما تمایل زیادی برای عرضه پاجرو داریم اما محدودیت‌هایی چون حجم موتور چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد

در ارتباط با خودروهای جدید DS در ایران، شکوهی گفت: توسط آرین موتور تابان دو محصول جدید رونمایی خواهد شد که در جای خودش در ارتباط با آن صحبت می‌کنیم.

وی در ارتباط با عدم عرضه خودروی پاجرو در ایران، علی‌رغم محبوبیت زیادش در کشور گفت: ما تمایل زیادی برای عرضه پاجرو داریم اما محدودیت‌هایی چون حجم موتور چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد. مزینانی در تکمیل صحبت‌های شکوهی گفت: همان‌طور که می‌دانید پاجرو در سه مدل دو درب، چهار درب و اسپرت عرضه می‌شود که هر سه مدل دارای موتور بالای ۳۰۰۰ هزار سی‌سی است و به این علت قادر به وارد کردن آن نیستیم.

mitsubishi-asx-seminar-6

شکوهی درباره خدمات پس از فروش میتسوبیشی گفت: در میتسوبیشی از ابتدای سال دو برنامه را داشتیم، یک اینکه شبکه‌ای که در بحث فروش و خدمات پس از فروش داریم را ارتقا دهیم، دوم اینکه یک سری از جاها را تقویت کرده و گسترش دهیم. در برخی از شهرهای اصلی در هر دو حوزه وارد عمل شدیم، یعنی ارتقای سطح آن‌ها و سپس افزایش تعداد نمایندگی‌های خود در آن شهرها که تلاش کردیم هر دو را هم راستا داشته باشیم و تا این لحظه که در خدمت شما هستیم، بر اساس بیزینس پلن خودمان ۱۰ نقطه خدمات پس از فروش را بایستی اضافه کنیم که تا الان ۸ نقطه اضافه شده است و امیدواریم تا پایان سال، ۲ نقطه دیگر نیز افزوده شده و در نهایت به عدد ۳۰ مرکز برسیم.

من فکر می‌کنم اوتلندر و ASX مسلح به تمام آپشن‌هایی هستند که ایرانیان به آن علاقه دارند

مزینانی درباره آپشن‌های خودروهای میتسوبیشی و اینکه نسبت به محصولات کره‌ای کم‌تر است و بدین خاطر ایرانیان علاقه پایین‌تری به این خودروها دارند، گفت: از زمانی که تحریم‌ها برداشته شده است، ارتباطات بسیار راحت‌تر گشته و اگر شما ملاحظه بفرمایید ما بر روی اکثر خودروهای خودمان مثل همین میراژ که چندی پیش معرفی کردیم، توانستیم آپشن‌های خیلی بهتر و بیشتری را قرار بدهیم. خوشبختانه از ابتدا ما اوتلندر و ASX را با حداکثر آپشنی که بر رویشان قرار دارد، سفارش گذاری کردیم. فقط یکی دو تا آپشن خیلی خوب دیگر نیز وجود دارد که آن‌ها آمریکایی هستند، به همین دلیل این موارد را اجازه وارد کردن نداریم اما در سایر موارد، دارای حداکثر تجهیزات هستند.

البته در کل ژاپنی‌ها به آپشن‌هایی که می‌تواند آن‌ها را در خدمات پس از فروش به دردسر بیندازد، خیلی علاقه‌مند نیستند. مانند گرمکن و سردکن صندلی عقب؛ یعنی شما اگر ملاحظه هم بفرمایید در سایر برندهای ژاپنی چون تویوتا هم چندان علاقه‌مندی به این موارد وجود ندارد، اما من فکر می‌کنم اوتلندر و ASX مسلح به تمام آپشن‌هایی هستند که ایرانیان به آن علاقه دارند، دارای ۷ ایربگ چون زانویی است، سقف پاناروما دارد، استارت بدون کلید و مواردی که ایرانیان آن را دوست دارند.

ASX از سال ۲۰۱۲ در بخش‌هایی چون موتور، گیربکس، دیفرانسیل و… دستخوش تغییرات زیادی نشده است؛ به همین خاطر در خدمات پس از فروش دچار مشکل نخواهیم شد

فروش این خودرو از یکشنبه ۲۸ آذر ماه آغاز می‌شود که برای اواخر بهمن ماه تحویل خریداران خواهد شد. البته یک سری محصول در حال ورود هستند که آن‌ها برای مردمی است که پیش از این به آنان بدهکار بودیم.

مدیر فروش آرین موتور در ارتباط با موجودی قطعات موجود محصولات میتسوبیشی در ایران گفت: اگر شما ملاحظه بفرمایید، ژاپنی‌ها به این شکل هستند که اگر فیس لیفتی را نیز بر روی ماشین خودشان اعمال نمایند، از لحاظ فنی تغییرات شگرفی را بر روی خودرو انجام نمی‌دهند که با یک ورژن عجیب طرف باشید. همین ASX از سال ۲۰۱۲ در بخش‌هایی چون موتور، گیربکس، دیفرانسیل و… دستخوش تغییرات زیادی نشده است؛ به همین خاطر در خدمات پس از فروش دچار مشکل نخواهیم شد.

این مقاله را هم بخوانید
بررسی کوتاه میتسوبیشی ASX جدید: سامورایی تکامل یافته!

باور کنید الان که بیش از ۶ هزار و خرده‌ای محصول در دست مشتریان داریم، خرابی آن‌ها به انگشتان دو دست هم نمی‌رسد! ما هنوز مورد موتوری یا گیربکسی از هیچ‌کدام از موتورها نداشته‌ایم. قطعات بدنه هم کامل موجود است که ما پیش از عرضه خودرو، تمام آن‌ها را وارد می‌کنیم. در واقع قطعات بدنه همگی برای ما سود است، چون کسی که تصادف می‌کند باید از جیب خودش خرج کند و برای ما منفعت دارد.

یک حسن دیگری که خودروهای ژاپنی دارند، این است که در حوزه خلیج فارس چون قطعات آن‌ها فرقی نمی‌کند، تا دلتان بخواهد به وفور یافت می‌شود و تهیه کردن آن نیز سخت نیست. لذا من یک اصل کلی را خدمت شما عرض کنم که در خودروهای ژاپنی بحث تامین قطعات و خدمات پس از فروش چندان جای نگرانی ندارد. ممکن است شما خودروی چینی بفروشید و در این زمینه نگران باشید اما به صورت جدی به شما می‌گوییم که مراجعه مشتریان به ما در طول دوره گارانتی زیر یک است. یعنی زیر یک بار اگر خرابی‌ای حاصل شده باشد، در طول پنج سال به ما مراجعه می‌کنند (جدا از سرویس‌های دوره‌ای)، لذا خیلی نگرانی بابت خودروهای ژاپنی بابت خدمات آن وجود ندارد و هرکس که چنین محصولاتی داشته باشد، چنین امری را به صورت ملموس درک کرده است.

قطعات بدنه همگی برای ما سود است، چون کسی که تصادف می‌کند باید از جیب خودش خرج کند و برای ما منفعت دارد

مزینانی در ارتباط با پیش‌بینی‌ها مبنی بر میزان فروش خودورهای ASX گفت: خوشبختانه آرین موتور در سال جاری بیش از ۲۰ درصد بالاتر از برنامه‌هایی که در ابتدای سال پیش‌بینی کرده بود، در بخش فروش موفق بوده است. با تلاش دوستان و صلابت و صداقتی که در این چند سال کار کردیم، اعتمادی در جامعه نسبت به ما ایجاد شده که دست‌مان را گرفته و با اینکه شرایط بازار چندان خوب نیست اما جز معدود شرکت‌هایی هستیم که از برنامه خودمان فوق‌العاده جلوتر بوده و حتی تا پایان سال، ۳۰ درصد بیشتر فروش خواهیم کرد. برای خودروی ASX هم برای این چند ماه باقی‌مانده تا پایان سال حدود ۱۰۰۰ دستگاه را مدنظر قرار دادیم که انشالا حتما به این هدف دست خواهیم یافت.

علی شکوهی در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر پذیری همکاری این شرکت با میتسوبیشی در نتیجه انتخابات آمریکا و تصویب مجدد تحریم‌ها گفت: خوشبختانه این مورد تاثیری بر همکاری ما ندارد، در طی جلسه‌ای که ما هفته پیش با برخی از مدیران میتسوبیشی داشتیم، همین صحبت مطرح شد و آن‌ها این دل نگرانی را برطرف کردند. این شرکت جز معدود کمپانی‌هایی است که وارد ایران شده تا در آن سرمایه گذاری کند. مدیران ارشد این شرکت مرتب به ایران سفر دارند و بازرسانش در کشور ما حضور دارند و فعالیت‌ها را رصد می‌کنند. شاید بر اثر این قانون تنها شرکت‌هایی که سهم زیادی از بازار آمریکا دارند، متضرر شوند و خوشبختانه میتسوبیشی سر این داستان متحمل خسارتی نمی‌شود.

اعتمادی در جامعه نسبت به ما ایجاد شده که دست‌مان را گرفته و با اینکه شرایط بازار چندان خوب نیست اما جز معدود شرکت‌هایی هستیم که از برنامه خودمان فوق‌العاده جلوتر بوده و حتی تا پایان سال، ۳۰ درصد بیشتر فروش خواهیم کرد

وی در این ارتباط افزود: خیال مشتریان‌مان هم راحت باشد چون در ارتباط با خدمات و قطعات در سطح بسیار خوبی حضور داریم و آموزش‌ها به صورت بسیار عالی برای کارکنان‌مان انجام می‌شود؛ مشکلی در تجهیز نمایندگی‌ها وجود ندارد و در سطح مناسبی از پوشش دهی، طبق استانداردهای بین المللی میتسوبیشی عمل می‌کنیم.

شکوهی در ارتباط با سرمایه گذاری میتسوبیشی در بخش تولید این خودروها در کشور گفت: این مورد در حال بررسی توسط مدیران این شرکت است و بازار ایران به شدت چنین پتانسیلی را دارد که بسیاری از شرکت‌های بین المللی در آن سرمایه گذاری کرده و از کشور ما به عنوان هاب اصلی جهت صادرات به سایر کشورها بهره بگیرند. با توجه به هزینه‌های تولید که در ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی، ژاپن و حتی شرق آسیا بسیار پایین‌تر است، در نتیجه تمایل بسیاری وجود دارد که از ایران برای بازارهای منطقه به عنوان یک مارکت صادراتی استفاده نمایند.

مدیر فروش محصولات آرین موتور در پایان این سمینار و در ارتباط با تحویل خودروهای ASX قبلی گفت: ما خودروهایی که به مشتریان بدهکار هستیم، ابتدای دی ماه عرضه می‌کنیم و الان این محصولات در پشت گمرک هست. ضمن اینکه افزایش قیمتی که برای محصول نیو فیس اعمال شده، برای خودروهای این افراد نخواهد بود و این خریداران با همان مبلغ گذشته، از ماشین خود استفاده می‌کنند.

در انتها، تصاویر بیشتری از این خودروی جدید را مشاهده می‌کنید.

mitsubishi-asx-seminar-12 mitsubishi-asx-seminar-3 mitsubishi-asx-seminar-2 mitsubishi-asx-seminar-5 mitsubishi-asx-seminar-8

ویدئوی اختصاصی زیر از مراسم دیروز تهیه شده است که شما در عرض تنها یک دقیقه، از آنچه در رونمایی از میتسوبیشی ASX فیس‌لیفت گذشت، باخبر می‌شوید.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. این ماشین میتسوبیشی خیلی خوبه اما بنظرم گرونه و با این قیمت هرکسی نمیتونه بخره!!
    مرسی هم از این گزارش خیلی کاملتون . لطفن رونمایی ماشینهای خارج از ایران رو هم بذارین

  2. ۱۷۲ میلیوووووووون … اونم واسه ماشینی که سانروف هم نداره … خخخخخ
    بعد مدیرش داره میگه کلی اپشن داره. ماشینای چینی اپشناش بیشتر از اینه

      1. پانوراما هستش اما باز نمیشه.میتونی تحقیق کنی.فقط شیشه ایه

  3. ای بابا چقدر گرووووووووووون
    اما میتسوبیشی خیلییییییییییی خوبه ااقاااااااااااااا خیلییییییییییی خوبببببببببببب

  4. کلا میتسوبیشی برندی قدیمی بوده و هست
    از نظر ظاهر خوبه اما اپشن هایی که ایرانی ها رو راضی میکنه نداره !!!!!!!
    از نظر قیمت هم که در این رنج میشه ماشین های زیادی رو زیرنظر گرفت با آپشن های بیشتر !!!
    کاشکی قیمتش کمتر میبود
    کلا تو ایران هر ماشینی بیاد ، باید چندبرابر پول بدی و بگیری درصورتیکه در کشورهای دیگه اصلا اینطور نیست و میتونی بهترین ماشین رو سوار شی!

  5. ممنون از گزارش کامل و خوبتون
    باز هم از این گزارش ها بزارین
    ممنون میشیم
    اگر کلیپ اختصاصی هم میزاشتین که دیگه عالییییییییییی میشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا