مکمل بنزین
گزارشبرگزیده‌هاتماشاخانه

گزارش چرخان از محصولات جدید رنو در نمایشگاه خودروی تهران (کلیپ اختصاصی)

یکی از شرکت‌هایی که حضور فعالی در نمایشگاه خودروی تهران داشت، نگین خودرو با اتومبیل‌های رنو بود که محصولاتی چون رنو کولئوس جدید، تلیسمان، داستر وحتی خودروهای برقی و سوپر اسپرت را به این نمایشگاه آورده بود.

talisman-1

نگین خودرو که به عنوان نماینده رسمی محصولات رنو در کشورمان شناخته می‌شود، موفق شده تا طیف گسترده‌ای از محصولات این برند مطرح فرانسوی را در کشورمان عرضه کند و به همین خاطر روند رو به رشدی را در بازار ایران کسب کند، به نحوی که خودروهای روز رنو در سطح دنیا چون کولئوس جدید، خیلی سریع از طریق این شرکت وارد کشورمان شده است.

به همین خاطر بر آن شدیم تا یک ویدئوی اختصاصی از غرفه بزرگ و پرطرفدار این شرکت در نمایشگاه خودروی تهران را برای شما تهیه کنیم تا از حال و هوای آنجا و اتومبیل‌های رنو بیشتر باخبر شوید.

همان گونه که در کلیپ بالا گفتیم، رنو محصولات گوناگونی را روانه این نمایشگاه کرده بود که نیمی از آن‌ها را محصولات برقی تشکیل می‌داد. طبق گفته مدیران نگین خودرو، برنامه دقیقی برای ورود محصولات برقی به ایران وجود ندارد، دلایل زیادی را هم می‌توان برای این امر عنوان کرد که از مهم‌ترین آن‌ها به نبود زیرساخت‌های مناسب و حتی عدم استقبال کافی اشاره کرد.

رنو کولئوس 2017 که نسبت به مدل قبلی دارای تغییرات بنیادین شده است، شباهت بسیار زیادی به تلیسمان داشته و به نوعی شاسی بلند این سدان لوکس فرانسوی محسوب می‌شود و در صورتی‌که با قیمتی مناسب وارد بازار ایران شود، به طور حتم بازار خودروهایی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و تویوتا راو4 را هدف قرار خواهد داد. این خودرو از یک موتور ۲۵۰۰ سی‌سی با توان ۱۷۱ اسب بخار بهره می‌گیرد و در پارت نخست، با قیمتی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان عرضه شده است، قیمتی که به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد افزایش آن خواهیم بود.

در ادامه، تصاویر اختصاصی از این خودروها را می‌توانید مشاهده کنید که به‌صورت اختصاصی برای شما از نمایشگاه خودروی تهران تهیه کرده‌ایم.

پیمان گل‌کار

این روزها به‌قدری دنیای خودرو و فناوری در حال نزدیک شدن است که یک نفر با علاقه مشترک، می‌تواند تا هر دو حوزه را با عشق دنبال کند: این عاشق منم!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این کشور واسه چند سال رهبر انقلاب ما را نگهداری کرده (نوفل) حالا تا آخر عمر بایستی بهشون امتیازات مختلفی بدیم و جبران کنیم . آخه رنو ساندرو که حتی شیشه های عقبش مثل پراید دستی هستش و همان ال نود بدون صندوق هستش ۶۰ میلیون تومان ؟
    آخه تا وقتی خودمون به خودمون رحم نکنیم اونوقت دیگران میخوان دلشون به حال ما بسوزه؟
    مگر همین فزانسوی ها نبودن که در زمان تحریم ها جلودار اجرای تحریم بودن چه در زمینه ی شرکت های نفتی ، چه در زمینه ی شرکت های خودرو سازی
    چرا شرکت هایی چون کیا ، هیدوندای، تویوتا و … فرصت همکاری پیدا نکردن و با این همه تجربه ای که داشتیم باز رفتیم سراغ فرانسوی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا