مکمل بنزین
گوناگونخبر

مدل جدید بی‌ام‌و 2002 افسانه‌ای در نمایشگاه مونتری رونمایی می‌شود!

بی‌ام‌و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک جشن بزرگ در نمایشگاه خودروی مونتری امسال است. این جشن نه به خاطر صدمین سال فعالیت، بلکه به مناسبت 50 امین سالگرد تولید مدل افسانه‌ای و خاطره انگیز بی‌ام‌و 2002 برگزار خواهد شد. به همین مناسبت، این خودروساز باواریایی قصد دارد یک نسخه جدید و مفهومی از این خودرو با عنوان 2002 Hommage  را در این نمایشگاه و طی مراسمی ویژه در معرض دید عموم قرار دهد.

bmw-2002-hommage-0-

البته بی‌ام‌و مدتی پیش و در خلال مراسم Concorso d’Eleganza Villa d’Este برای اولین بار از این مدل مفهومی رونمایی کرده بود که کارشناسان و علاقه‌مندان از آن بعنوان جذابترین مدل مدرن بازآفرینی شده یاد کردند. البته در مراسم پیشه‌رو، قرار است آخرین تغییرات هم در ظاهر این خودرو مفهومی اعمال شود و نسخه نهایی شده به نمایش درآید.

bmw-2002-hommage-15-

این نمونه 2002 ویژه را می‌توان آخرین دستاورد بی‌ام‌و در راستای برنامه این شرکت در یکپارچه سازی مدل‌های قدیمی با الگوی طراحی امروزی قلمداد نمود که چندین سال است به طور ویژه برروی آن کار می‌شود. یکی دیگر از نمونه‌هایی که سال گذشته با استفاده از این مفهوم رونمایی شد، مدل CSL 3.0 Hommage نام داشت که به دنبال آن نسخه CSL 3.0 Hommage R با نقش و نگار خاص مسابقه‌ای هم معرفی شد.

bmw-2002-hommage-5-

ممکن است بی‌ام‌و برای نسخه 2002 نیز یک چنین نسخه‌ای را درنظر داشته باشد و آنرا در کنار 64 خودروی کلاسیک مسابقه‌ای، از مدل 328 دهه 1930 گرفته تا V12 LMR سال 1999، که قرار است در مسابقه خودروهای کلاسیک Rolex Monterey امسال خودنمایی کنند، به نمایش درآورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا