مکمل بنزین
گوناگونخبر

رندری جذاب از سوپراسپرت احتمالی تسلا!

یک طراح اسپانیایی به نام Xabier Albizu رندری زیبا، به نام EXP را از سوپراسپرت احتمالی کمپانی تسلا منتشر کرده است. طراحی رندر مذکور کاملا رایگان انجام شده و حاصل آن یک سوپراسپرت با چهار موتور الکتریکی، قابلیت شارژ سریع، رانندگی خودکار و دوربین 360 درجه است! دوربین 360 درجه EXP قابلیت به اشتراک‌گذاری تصاویر رانندگی و حالت‌های آیرودینامیک  بدنه EXP را دارد.

tesla-exp-hypercar-3

Xabier Albizu درباره خودروی مفهومی EXP می‌گوید: «هنگامی که طراحی EXP را آغاز کردم تمام تلاش خود را برای استفاده از سطوح و لایه‌های مختلف برای جریان بهتر هوا و حفظ حالت آیرودینامیک فعال در EXP به کاربردم.»

tesla-exp-hypercar-rendering2

tesla-exp-hypercar-rendering3

پشت EXP  کاملا باز طراحی شده و به جریان هوا اجازه می‌دهد که آزادانه از خودرو عبور کند و در نتیجه خودرو تهاجمی‌تر شود. در نمای جلو از زبان طراحی کمپانی تسلا استفاده شده و با اندکی تغییرات در این قسمت یک چهره اسپرت خلق شده است. نمای جلو و عقب خودروی  EXP کاملا با یکدیگر در تضاد بوده و این موضوع بدلیل استفاده از دماغ‌ای کوچکتر در قسمت جلوی EXP است.

tesla-exp-hypercar-rendering4

Xabier Albizu مطمئن بود که خودروهای برقی جایگزین مناسبی برای خودروهای احتراقی نیستند؛ اما کمپانی تسلا نظر او را تغییر داده و او با طراحی EXP تقدیری کوچک از کمپانی تسلا کرده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا