مکمل بنزین
گوناگونخبر

آئودی در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ غایب خواهد بود

برند لوکس آئودی در سالهای پیش رو به رقیب اصلی بی‌ام‌و و بنز تبدیل خواهد شد و این از اخبار منتشر شده از سوی این کمپانی آلمانی، کاملا مشخص است. اما این نام تجاری لوکس آلمانی، تایید کرده است که در نمایشگاه خودروی 2019 دیترویت در ماه ژانویه حضور نخواهد داشت و به تعداد زیادی از تولید کنندگان که از این رویداد کنار کشیده‌اند، خواهد پیوست.

براساس گزارشات منتشر شده این شرکت تایید کرد که در رقابت بین المللی، قصد دارد با شرکت BMW و مرسدس بنز رقابت کند اما در نمایشگاه NAIAS شرکت نخواهد کرد و بیانیه‌ای رسمی در این ارتباط منتشر کرده است:

[آئودی] یک تاریخچه طولانی و موفق در NAIAS داشته است که مدل‌های بی شماری را که مشتریان از آن لذت می‌برند، عرضه نموده است. در سال 2019 تصمیم گرفتیم که در NAIAS شرکت نکنیم اما همچنان به بررسی خودروهایی که مشتریان از آن‌ها لذت می‌برند، از طریق رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان خواهیم پرداخت.

افزایش رقابت در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) می‌تواند یکی از دلایل بی‌میلی شرکت‌ها برای حضور در دیترویت باشد. در سال‌های اخیر، شرکت‌هایی مانند مزدا، مینی، ولوو، پورشه، میتسوبیشی، جگوار و لندرور از این نمایشگاه کنار کشیده‌اند، در حالی که فورد، بنتلی، رولز رویس و لامبورگینی نیز نمایشگاه پاریس 2016 را محل مناسبی برای حضور خود نمی‌دانستند. البته دلیل کنار کشیدن آئودی نیز می‌تواند صرفه‌جویی در هزینه‌های نمایشگاهی باشد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا