مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین عکس ازخودرو الکتریکی نیسان لیف 2018!

درماه های آینده خودروالکتریکی نیسان لیف ۲۰۱۸ در معرض دید جهانیان قرارخواهد گرفت. نسل دوم خودروهای الکتریکی Plug-in از لحاظ قمیت از تمامی خودروهای الکتریکی بازار جهانی به صرفه‌تر خواهد بود. نسل اول این خودروها با به کارگیری مدل سنتی در چرخه ای هفت ساله از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ با یک سری به روزرسانی‌ها در سال ۲۰۱۳ و افزایش ۲۵درصدی ظرفیت باتری در سال ۲۰۱۶ جای خود را به نسل دوم خود خواهدداد.

Webp.net-resizeimage (1)

عکس های مخفیانه ای که از این خودرو گرفته شده است؛ نشان می‌دهد که مهندسین این خودرو در ماه‌های اخیرتست های مختلفی را دردست اجرا داشته‌اند. سه روز پیش نیسان اولین عکس رسمی از این خودرو که فقط چراغ جلو ماشین بود را منتشرکرد. به گفته این شرکت این عکس اولین سری از عکس ها و اطلاعاتی است که در تابستان امسال از آن رونمایی خواهدشد. به گفته این شرکت لیف در اواخر سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهدشد.

به‌نظر می‌رسد طراحی این مدل از نیسان لیف مخلوطی از دو طرح انتزاعی خودروهای Nissan IDS و Nissan Sway است. انتظار می‌رود که از حداقل یک باتری در این خودرو استفاده شود که دربازه ۲۰۰مایل از EPA (Environmental Protection Agency) قرارخواهد گرفت. این عدد به این معنی است که این خودرو قادر خواهد بود با یک باتری نزدیک 200مایل را طی کند. با این وضعیت رقابت با خودرو الکتریکی Chevrolet Bolt EV2017 که نزدیک به 238 مایل با یک باتری طی می‌کند؛ در دسترس است. این خودرو شورولت زمان معرفی در ژانویه ۲۰۱۶ و همچنین هنگام فروش در دسامبر۲۰۱۶ به دلیل قیمت بالا خود تعجب همگان را برانگیخت.

Webp.net-resizeimage (2)

محمد رضوان پور

دانشجوی ارشد مهندسی شیمی گرایش انرژی و محیط زیست - دانشگاه تهران "Be Energetic, Go Green"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا