مکمل بنزین
شرایط فروش

فروش ویژه خودروهای خانواده برلیانس به مناسبت عید فطر!

دیروز شرکت سایپا شرایط فروش فوری و پیش فروش خودروهای برلیانس را به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر شروع کرد. در این شرایط ویژه دو خودروی برلیانس H230 و برلیانس H220 به فروش می‌رسد.

در فروش نقدی فوری قیمت دو خودروی برلیانس H230 دستی ۳۹ میلیون و ۶۲ هزار تومان و برلیانس H230 اتومات ۴۴ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان تعیین شده که این قیمت‌ها برای دو نسخه دستی و اتومات برلیانس H220 هم یکسان است. در فروش نقدی رنگ‌های سفید، نقره‌ای متالیک، مشکی متالیک، قرمز صدفی، قهوه‌ای متالیک، نوکمدادی روشن صدفی متالیک،‌آبی تیره متالیک به مشتریان ارائه خواهد شد. در این نوع شرایط فروش نیز بسته رایگان سه ستاره نیز تقدیم خریداران خواهد گردید. زمان تحویل این خودروها ۳۰ روز بعد از ثبت نام خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

در شرایط پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا دو گزینه شامل پیش فروش تک ودیعه‌ای و پیش فروش اعتباری را پیش روی متقاضیان قرار داده است. در پیش فروش تک ودیعه‌ای متقاضیان خرید خودروهای برلیانس می‌توانند در زمان ثبت نام ۱۵ یا ۲۰ میلیون به عنوان پیش پرداخت اول پرداخت کنند که به ترتیب سود مشارکت سالانه ۲۱ و ۲۴ درصدی را خواهند داشت. از سوی دیگر سود انصراف سالانه نیز ۱۸ درصد برای تمام مدل‌ها در شرایط پیش فروش در نظر گرفته شده است. متقاضیان خرید به صورت پیش فروش تک ودیعه‌ای نیز خودرو را با قیمت روز خریداری و همراه با این خرید بسته رایگان سه ستاره‌ای سایپا را دریافت می‌کنند. زمان صدور دعوتنامه برای دریافت این نسخه از برلیانس مرداد و شهریور ماه سال ۱۳۹۶ اعلام شده است.brilliance-h230-11

در شرایط پیش فروش اعتباری برای خودروهای برلیانس می‌توانند در زمان ثبت نام ۱۵ یا ۱۸ و یا ۲۰ میلیون پرداخت کنند و مابقی وجه را با گرفتن حداکثر تسهیلات ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان بپردازند. بازپرداخت‌ها می‌تواند ۱۲ الی ۳۶ ماهه باشد که سودی مابین ۱۴ الی ۲۳ درصد بسته به نوع شرایط خرید باید پرداخته شود. سود مشارکت و انصراف سالانه در این شرایط خرید به ترتیب برابر ۱۵ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و زمان صدور دعوتنامه نیز برای شرایط فروش اعتباری مرداد و شهریور ماه تعیین شده است. لازم به ذکر است که در تمامی روش‌های پیش فروش خودرو با قیمت روز محاسبه و فروخته می‌شود. به علاوه در پیش فروش‌های اعتباری در زمان صدور دعوتنامه کلیه مشتریان اعتبارسنجی خواهند شد و در صورت عدم تایید، از اعطای تسهیلات به متقاضی خودداری خواهد شد و مشتری می‌بایست نسبت به تکمیل مابه‌التفاوت به صورت نقدی اقدام کند. متقاضیان خرید جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت شرکت سایپا یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.H220-1-e1470473290107

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا